27 Eylül 2010 Pazartesi

hastalık gelir hoş gelir.. tey tey!


hastalık hastasıyım demiştim değil mi?

evet demiştim.

dün yaptığım bazı konuşmaların üstüne önce belim ağrımaya başladı "psikolojik" olarak. üstüne midem bulanmaya ve sonrasında sabah 5 sularında sol bacağımda inanılmaz bir ağrı peyda oldu. öeehh dedim. ağrıdan yatamadım. en sonunda kalkıp bir tane apranax yuttum.

ve sonra..
sanıyorum placebo etkisini yine yine yaşadım.
hapı yutar yutmaz bacağımın ağrısı geçti. evet, inanılmaz, hatta mükemmel. ağrısız, sızısız bir saat daha uyumanın keyfini yaşadım doyasıya.

hani bu sabah yağan yağmurun yüzünden olmuş olabilir o ağrı bacağımdaki. genelde öyle oluyor. romatizmal bir şey.

ama ya diğerleri? öyle çok didikliyorum herşeyi, yine de sonuç sıfır. yani ben doktor olsam kendime tek bir şey söylerdim :

-kızım sen hastalık hastasısın.

ümidim dört kolluda taşınıp öte aleme geçmek falan değil. daha yaşamam ve öğrenmem gereken bir çok şey var ve ben bunları bilmeden, öğrenmeden, istediğim gibi ya da ona yakın yaşamadan bir yere gitmek istemiyorum.

ama ister istemez,
çözümünün sizin elinizde olduğunu
anlayabiliyorsunuz :)

galiba bu birazcık şımarıklık. ilgi manyağı bir bebekken ilgi manyağı genç bir kadına dönüştüm zamanla.

bak bu ilgi manyaklığı sendromunu atlatmam için de psikologa gitmem gerekecek :/

hayat çok zor be!

.......

bridget jones's diary soundtrack albümünü deşmeye devam sevgili cano canlar.

rosey - love
alisha's attic - pretender got my heart

bunlar şimdilik favorim olan şarkılardı. bu sabah yağmur nedeniyle trafik bayağı sıkışıktı. eh trafik öyle olunca ben de kitabımı kapatıp rüyalar alemine uzandım kulağımda kulaklıklarımla. sonra ninni gibi bir ses duydum. şöyle söylüyordu :

"did you miss me?"

evet, daha önce bin kere dinlediğim albümde bu şarkıyı nasıl es geçmişim hiç anlam veremedim. ya da uyku mahmurluğuyla ninni gibi geldi bana.

şarkımızın ismisi dreamsome ve söyleyen şahsın ismisi de shelby lynne. öyle tatlı bir sesi var ki bu hatunun.. uyuyamadığım zamanlarda ilk bu parçayı daha sonra yine uyuyamazsam jaqueline du pre'den dvorak'ı dinleyeceğim.

son kararlarım bu şekilde..

esen kalınız..

Hiç yorum yok: