15 Haziran 2011 Çarşamba

samimiyetsiz bir yazı

ertuğrul özkök samimiyetsizliği tarzındaki yazıma başlıyorum sayın okuyucularım.

son günlerde köşe yazarı kisvesi altındaki yazarlarımız üstümüzden silindir gibi geçen seçimle çok ilgilenmiyorlar. e tabi onlar da haklı. türkiye'nin yarısı akp'li. yani ne desinler ki? zamanında o kadar söylediler, yazdılar ve çizdiler. şimdi ise "adam sende" tripleriyle yazmaya devam ediyorlar. gittikleri konserleri, dolaştıkları ülkeleri yazıyor yazıyorlar. yazsınlar.

yılmaz özdil'i itin poposuna sokup çıkaranlar ise...

sussunlar bir zahmet.

galiba bu yüzden köşe yazısı okumayacağım bir süre. samimiyetsiz, yapış yapış geliyor bana bir takım yazarlar.

neyse, sonisphere festival var bu pazar günü. iron maiden, alice cooper ve in flames gruplarıyla metalci gençlerimiz zevkin doruğuna çıkacaklar.
hayatımda, yukarıda saydığım hiç bir grubu dinlemedim. göz ve kulak aşinalığı sonucunda yazıyorum. alice cooper'ı hiç tanımazdım mesela. zaten tipini gördüğüm anda "bismillah! allahım sana geliyorum!" demiştim ^^

ben kim, metal müzik kim?


ergen dönemlerimde hiç dinlemediğim metal müziği artık şu kart yaşımdan sonra hiç ama hiç dinleyemem.
bana verin travis'i oturur dinlerim. üstüne para bile veririm.
bu arada travis de rock'n coke festivali'nde olacak.
bak buna gitmeyi çok isterdim ama gidebileceğim kimse olmadığından ve ve kalabalık, sıcak beni fazlasıyla bunaltacağından gitmeyi göze alamıyorum.

şimdilik, sorunlarım bu şekilde. allah başka zeval vermesin.
amin.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aminnnnnn

uyumuycam dedi ki...

ben gitmeyi düşünüyorum travisee haberleşelim...

ayrıca bu yazıyı pek beğendim yaw.. özlemişim..

Holy Go-Nightly dedi ki...

uyumuycammmm

konuşalım şu travis işini :)) öperim