24 Mayıs 2011 Salı

biri beni inandırsın

eki eki..

hiç sevmem aslında romantik, duygusal, gönül bağı, aşk, meşk ile ilgili yazmayı. hepsi hayalden öteye gidemeyen şeyler sonuçta. sonuçta, birini sevdiğin zaman o kazığı poponda hissetmeyecek misin? o zaman, hissetmemek için kalbinin kapılarını kapatmanı salık veririm ey takip edenim.

dün hararetli bir biçimde tartıştık sayılır bu konuyu. kızların canlarının yandığı tek şey bu. aşk denen saçma sapan düşünce. kafa yorulacak o kadar şey varken, bana ne elalemin adamının gözlerinden? bana ne saçından, ellerinden?

haksız mıyım?

"gözümün önünden hiç gitmiyor o yüzü, kulaklarımda hala o sesi.."
ne sesmiş arkadaş! sanırsın bülbül gibi şakıyor.

ama bu duygu sona erince de, o insana attığın taşların haddi hesabı yok!

-burnunda hep biraz sümük olurdu, saçı yağlıydı, geğirirdi, hemen boşalırdı, tırnaklarını yerdi.. ay iyi ki bitmiş"

aslında, bunları baştan düşünürseniz herşey güzel olacak ^^ gün güneşli, insanlar neşeli..

valla aşık olmayın. aşk, tu kaka, moktan bir şey..

=))

16 yorum:

BuRCu dedi ki...

:) Söylediklerine katılmakla beraber ek yapmak istiyorum. Konunun konuşulduğu arkadaşlar anlatan kişiyle aynı duygulara bürünüyorlar, hele aşık olan saydırıyorsa oldukça komik cümleler dökülüyor sadece izleyici rolündekilerin ağzından :)

girl with the red balloon dedi ki...

ben artık hiç aşık olmicam. :)

EvA dedi ki...

Bende artık hiç aşık olmayacağım..Yani galiba :):)

holywitch dedi ki...

bence hiç bi zaman hiç kimseye aşık olmamak gerek :) kendimizi kaybediyoruz.

Adsız dedi ki...

Gerekliliklere göre hayat yaşanmıyor ve herşey olacağına varıyor. Aşık ol(a)mayan insanlar neyi kaybettiklerini ancak yalnızlıklarında anlayabiliyorlar.

Ayrıca, yazıda çok fazla tek cinsiyet tarafı düşünülmüş, emin olun erkekler de aşık oluyor. Onların da canı yanabiliyor...

Neyse, en sonunda - şanslı olanlar - aşklarıyla karşılaşacaklar.

Hamiş: brida diye bir kitap var.

holywitch dedi ki...

yazacak çok şey var ama sadece şunu söylemek isterim : yalnız kalmak allaha mahsus. illa aşık olmak zorunda değilsin, seviyorsan yalnız kalmazsın. ben inanmıyorum sevip de yalnız kalınabileceğine.

eheh, bir buket uzuner değilim ki, erkek gözüyle bakayım olaya.

aşka inancımı yitirdiğim için bu konuda umutsuzum. bu yüzden sevebileceğim biri olsa mutlu olacam. bunu biliyorum.

brida'yı da biliyorum. ocak 28den beri kitaplığımı süslüyo.

Adsız dedi ki...

Farklı ülkede sevdiklerinden uzakta yaşayan bir insan - yalnız -. seveni de var, sevdikleri de var... Oysa bir aşkı olsaydı daha farklı olurdu. Ya da huzur evinde yaşayan yaşlılar keza aynı...

Aşka inancını yitirdiğini sanmıyorum sadece şu anda aşık değilsindir, umuyorum, şanslı olanlardansındır.

Tarihi iyi ki söyledin, ben de onu merak ediyordum acaba brida var mı? Hangi tarihten itibaren var? :P

holywitch dedi ki...

düşünüyorum da -son yediğim kazık hadi kazık demeyelim, ayıp olur ona- son ayrılığımda güldüm hep. ağladım, ama güldüm en fazla. sonra düşündüm de, e ben bu adamı sevdim, diğerlerinden farklıydı. diğerlerine niye ağladım o kadar da buna ağlamadım? diğerleri anamı ağlatmıştı halbuki.
sonra karar verdim ki ben hiç aşık olmamışım. böyle bir adama bile çok az bişi hissetmişim. öncekilerde ise sadece yalnız kaldığım için zırlayıp durmuşum. ha bu sefer durum başkaydı, thunderbolt gibi biri var yanımda çünkü.

aman neyse, tarihi asla o narin beyninden çıkarmayasın diye yazdım :P eheheh

Adsız dedi ki...

E güzel, aynı noktaya gelmişiz o halde.
Aşk tu kaka ve 'moktan' birşey değil. Bu aşk bittikten sonra (her aşk biter), yaşanılanlar zor...

Belli zaten biri fazlasıyla yormuş seni de bu yüzden sen de acını bu şekilde ifade ediyorsun.

Benim aşık olduktan sonra, aşka inancını yitirmeyen arkadaşlarım da var.

holywitch dedi ki...

evet yordular. ama bi kişi değil. bi kaç kişi. bu tek bi kişiye mal etmek çok ayıp olur.

aşık olmadım, olmayacağım. o acıyı yaşamaktansa bekar ve yalnız ölürüm daha iyi.

Adsız dedi ki...

Son yıllarda, evlenmek için aşkın gerekli olmadığını 'devam ettirmek için' aşkın gerekli olduğunu görüyorum bolca. Dolayısıyla, bekar olarak ölmene gerek kalmaz eğer aşık olmazsan.

Ama kişisel düşüncem şudur ki: aşık olmazsan evlenmemiş olmak sanırım dert edilecekler listesinin en sonlarında olacaktır.

Aşık olmayacağım derken - hani gerçekten soruyorum ironi değil - bunun senin elinde olan birşey olduğunu mu düşünüyorsun?

Sahiden?

holywitch dedi ki...

bilmiyorum. şu anda evlilik çok uzak bir kavram bana.

zaten görüyoruz ki aşk evliliği denen evlilik çeşidi çok da uzun sürmüyor.

evet benim elimde. bi adamdan hoşlanmış olabilirim, onun ilgisi karşısında bağlanabilirim de. ama kendi kendimi telkin ettiğim zaman aşık olmam. bırakırım. atarım her hücremden.

neden bu kadar merak ediyosun bunları?

Adsız dedi ki...

Merakımdan yazmadım, fikrine katılmadığım için tartışma amaçlı olarak yazdım. Aynısını geçenlerde twitter'da da yapmıştım. Ama tamam susuyorum.

holywitch dedi ki...

sus diye demedim yahu :)

francesca mckennitt dedi ki...

yaa ama bitmesin, işte o ilizyon hali kalsın hep:))

holywitch dedi ki...

:) azalarak bitse?