26 Mayıs 2011 Perşembe

erkek dengesizliği

şu hayatta en sinir olduğum şeylerden biridir erkeklerin dengesiz olmaları.

bir gün, size aşık gibi davranırken ertesi gün, sanki o adam değilmiş gibi davranabiliyorlar. böyle muhteşem bir yetenekleri var.

amaç? bilemiyorum. kızın tepkisini ve sabrını ölçmek ise, yanlış yolda oldukları en büyük gerçeklerden biri.

zaman zaman hoşlandığım bir takım insanlar oluyor. aşık olduğum demiyorum bak.
mesela, konuşuyoruz, süper keyifli, oradan buradan, harika, yepyeni şeyler öğreniyorum. ki benim en büyük hobimdir yeni şeyler öğrenmek.
ama,
ertesi gün, bir selam bile vermekten aciz oluyor o her kimse.

ulan, ne diyeyim şimdi?
boğazına mı yapışayım?
hiç tarzım değil.

kasımpaşa'ya kadar yolları var.
klişe oldu değil mi?

şimdi muhakkak diyenler olacak "kızlar çok mu dengeli?"
evet, dengesiz olanlarımız mevcut canlarım ciğerlerim. bir takım, politik oyunlar peşindeki hatunlar yapıyor bunu. onların ceremesini biz çekiyoruz. işe önce onlardan mı başlamak gerekir ne?

erkek dengesizliğinden bıkmışsanız sadece şunu diyebilirim size.

*eğer uzun zamandır bunu yaşıyorsanız, açık açık sorun "derdin ne?" diye.
*eğer yeni bir şeyse, bırakın yoluna.
*adamın kafası karışıktır muhakkak. karışık kafalı olanları ısrarla kendinizden itiniz. ne siz doktorsunuz ne onlar hasta. kimse kimseyi tedavi edip, iyileştirmek zorunda değil. kaldı ki, sizin iyileştirdiğinizi daha sonra kapan oluyor. yani bir nevi, odundan mobilya imal edip halka arz ediyorsunuz. bunu yapmayın. siz zanaatkar da değilsiniz.
*"bir şey yok" diyorsa da, çok üstelemeyin.
*aklınız ondaysa, yapacak bir şey yok, bana mail atın. derdinizi dinlerim. soğuturum sizi ondan.
*ben kendimi soğutabiliyor muyum? ironik olacak ama evet. bir gün benimle ilgilenip ikinci gün ilgilenmeyen herifin hiç bir tarafından hoşlanmam. itici gelir bir kere.

yaa işte böyle.
ben daha bir şey diyemiyorum erkeklere.
sadece ömür törpüsü onlar.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Keyifli bir yazıydı :)
Katılıyorum sana :)
Sevgilerimle..

Holy Go-Nightly dedi ki...

teşekkür ederim :)))

DOREMİ dedi ki...

her iki cinsinde var böyle açmazları..boş ver gitsin..:))

ama yazın ve önerilerin gülümseten ..:))

Holy Go-Nightly dedi ki...

:) kesinlikle öyle rosemary ama şu son zamanlarda çok sinir oluyorum.

teşekkür ederim ayrıca.

Adsız dedi ki...

önceki gün gözlerinin ta içine bakana adam, ertesi gün yanından geçerken kafasını öne eğip gidiyor...

ya onların ki dengesizlik, ya bizimki hayalcilik..şizofrene çevirdiler yahu :))

pınar dedi ki...

Süper bi yazı olmuş gerçekten, özellikle odundan mobilya yaratma kısmında kendimi gördüm bi:))

Holy Go-Nightly dedi ki...

@pink zorro :) bu yüzden takılmayalım şunlara. onlar biraz da acı çeksinler

@pınar teşekkür ederim :)

francesca mckennitt dedi ki...

Sanırım taktik meselesi bu dengesizlikler :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

bi de politik kadınları sevmezler :)