5 Temmuz 2011 Salı

ayşe sus!

ayşe taran'ın üstüne çok gidildiğini düşünmekteyim.

özyılmazel yazmadım, hem yazarken yoruyor beni çünkü uzun hem de artık ali taran'ın müstakbel eşi. sanıyorum böyle hitap edilmesinden hoşlanabilir.

gereksiz yere konuşuyorlar arkasından. hem de çok gereksiz.
şımarık olabilir, saçma sapan yazabilir ama sonuçta bir insan ve en nihayetinde bir kadın.

bir kadının en büyük ihtiyacı, bir erkek tarafından tarafından gerçekten sevilmek.
özellikle, baba sevgisi görmemiş kadınlar daha da çok ister.
bunu, herkesin anlamasını beklemek çok zor.

ayşe taran'ın yapmaması gereken tek şey, bugünkü yazısını yazmamaktı.
kimseye cevap vermemesi, herkese bir nevi "alın işte size çemkirme, alın işte size cevap!" gibi duracaktı.

hayat onun hayatı. reklama ihtiyacı yok.
her daim, her yaptığıyla zaten olay oluyor.
sevmiş, evlenmiş. yuva yıkan kadın olduğunu sanmıyorum.
siz herşeyin içini dışını çok iyi bildiğinizi falan sanıyorsunuz ya, bilakis yanılıyorsunuz.
netekim, benim de birşey bildiğim yok. sadece hissediyorum.

ve empati yoksunu insanlarla aynı yerde yaşamaktan nefret ediyorum.

ya o değil de, bu sizin başınıza da gelebilir, ne bileyim gelmiştir. hepinizin ailesi çok mu mükemmel?
öyleyse eğer saygıyla eğilir ve daha da bir şey demem.

silent flight
ay dur bunun üstünden bayağı zaman geçti. ama ben yazamadım :(
ece temelkuran silent flight uygulaması istedi thy'den. yani twittera yazdı.
parası neyse verip, sessiz sakin, çocuk zırıltısı olmadan uçmak istedi kadıncaz.
ne var bunda?
offffff, ama bizimkiler abarttıkça abarttı, içine kabartma tozu fazla atılmış kek gibi kabarttıkça kabarttılar ortalığı.
yok sosyalist insanmış da nasıl böyle bir şey diyebilirmiş de,
yok anne olsun da anlarmış da,

bunun yanında bir de beddua edenler var ki, hayret ettim, dehşete düştüm.
o bedduaları edenler sanmıyorum ki çocuk ağlaması hoşlarına çok çok çok gitsin. ve ağlayan bir çocukla saatler boyu yolculuk edebilsinler.

aman, kimsenin ağzı torba değil işte.
benimki de saçmalamak galiba bir nevi.

5 yorum:

uyumuycam dedi ki...

ayşe'nin bunca saçmalığa rağmen mutlu olabilmesine şaşmıştım ben de en çok ki bugun ki yazısına sinir oldum... uğruna savaşılır mı bi aşkın her şeye rağmen? savaşılmalı mıdır?

holywitch dedi ki...

ben de sinir oldum. yazmaması gerekiyordu. hiç kimseye bişiyi kanıtlamak zorunda değil.

seviyorsa insan savaşmalı.

bence :)

lacrymosa dedi ki...

küçük burjuva'nın sosyalizmi "parası neyse veririz"e kadardır zaten, ondan sonrası yoktur yani. bence insanların takıldığı "sen o parayı verecek güce sahipsin ama ya sahip olmayanlar?" durumu. ben de ona takıldım çünkü. yoksa ben de nefret ediyorum çocuk sesinden. çocukları sadece uyurlarken seviyorum...

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

Ayşe taran'dan çok Ali Tarana kızmış durumdayım. Özelliklede karısının Ayşe Taran'a mesaj vericek şekilde, Ayşe'ye "sakın hasta olmasın" demesine üzüldüm doğrusu.

holywitch dedi ki...

@lacry, bence o, o anlamda demedi. gafil avlandı çok fena. ekmeğine yağ olarak sürüldü. ben kızamıyorum ona nedense.

@akatriel, kimseye kızılması doğru değil bence.