20 Temmuz 2011 Çarşamba

trans et benimle beybi

jim morrison takıntım başladı. 

pyschedelic rock'ı bilmeyerek keşfettim. sürekli dinliyorum, araştırıyorum, the doors'u izleyeceğim bir münasip zamanda. 

öyle şarkılar ki, dinlediğiniz zaman bir anda kendinizden geçiyorsunuz. bir riders on the storm olsun, bir light my fire olsun, bir love street olsun uçuruyor adeta sizi. kendinizi 60'lardaki çiçek çocuklar gibi hissediyorsunuz.  ehehe biraz daha detay verebilirdim neler hissedebilir olmanıza dair ama olmaz. çoluk var çocuk var. ayıp! özellikle light my fire'ın solo bölümlerinde uçtuğunuzu falan hissedebilirsiniz. tabi bir takım şahsiyetler "o ne öyle gıygıygıy!" diyerek muhteşem soloyu çöpe atıyorlar kafalarında. oysa ki kafalarının içi bir recycle bin değil!!! 

tüm bunların yanında the severed garden öyle değil. 
tomaso albinoni'nin adagio'su arka müzik olarak seçilmiş bir şiir the severed garden. ruh haliniz ne kadar pozitif olursa olsun sizi mahvediyor. özellikle jim morrison'ın "i will not go" demesi çok ironik. orada kalıyorsunuz resmen. 

bir de aklıma pamela courson geliyor şarkıyı pardon şiiri dinleyince. 
pamela courson, jim'in sevgilisiymiş zamanında. jim'in ölümünden 3 sene sonra aşırı dozda uyuşturucu alarak intihar etmiştir. ne gariptir ki jim gibi o da 27 yaşında ölenler kervanına katılmıştır. 

bu 27 yaş olayı nedir hala çözemiyorum. şunun şurası 28 olmama 6 ay var, ölmezsem lanetli olmadığımı anlayacağım ^^ 

öhüm, pamela ve jim hiç bir zaman evlenmemişler, yalnız kendisi kayıtlara pamela morrison olarak geçmiş. 

love street gibi bir şiirin ona yazılması kıskanılacak bir detay cano canlar. kimsenin benim için hala daha şiir yazmamış olması da önemsenecek bir detay değil bittabi :P 

sevdiceğin uzaklarda olması 
"şindiğğğğğğ uzaklardağğğsınnnn hayellerdesinnnn ruyalardağsınnn" diyerek şarkılar söylüyorum. 

evet, sevgili yazar arkadaşımız crowley şu anda yurtdışında. geldiğinde bloguna eminim gittiği ülke ile alakalı olarak çok şey yazacaktır. konuştuklarımıza ve mailleştiklerimize göre harika bir yerde bulunmakta. ama o yer neresi söylemeyeceğim! sürpriz olsun size ^^ 

3 yorum:

Lacrymosa dedi ki...

the doors'u geç de olsa keşfetmen güzel, beğendim.

aynen böyle bebeğim, aynen böyle devam et.

hell yeah!

crowley dedi ki...

o solo hakkaten beynimi yiyor benim :)

Jim Morrison candır evet. Yazım da haftasonu bayiilerde yerini alacak sevgilim :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

@lacry show must go on!
@sevgilim, yazını okudum bile :) ama esas beklediğim yazı başka :)