6 Ekim 2011 Perşembe

helo evribadi

beni özlediğinizi, arkamdan ağladığınızı biliyorum.

makyaj bloglarını okumakla geçiyordu günlerim. bu kızların yaratıcılıklarına yeminle hayranım. harika makyajlar yapıyorlar ve ben bayılıyorum okumaya. hatta, onlardan feyz alarak makyaj yapma konusunda baya baya ilerlediğim bile söylenebilir. abartmadan allık, taşırmadan eyeliner sürebiliyorum hamd olsun.

tek kötü yanı, sephora ve sevil parfümeri'yi zengin edişim oluyor. hani her insanın bir hobisi var ya, benim hobim sanıyorum ki makyaj malzemesi almak oldu. çoğunu kullanmıyorum bile. alınca tatmin oluyorum resmen. ama tabi kitap alma alışkanlığımdan hala daha vazgeçmiş değilim. maaşımın yarısı bunlara gidiveriyor böyle de :/

sorun sende değil bende
kilo almamak için yemiyorum canlar. 58 kg'ı gördükten sonra kızartma ve bilimum pilav, makarnaya "sorun sende değil bende" diyerek yol verdim. en son patatesi, geçtiğimiz cumartesi yememdeki sebep ise açlıktan ölüyor oluşumdu. Allah'ın nevizadesinde bir tane boş restaurant olmaz mı ya? girdiğimiz her yerden affedersin küfrederek çıktık. en son bulduğumuz "nevizade" adlı restauranttan bozma meyhanede daldım patates kızartmasına. sonrasında enfes bir lüfer yedim. o gün içtiğim içkinin haddi hesabı yok bünyeme göre. :/ bu yüzden nötrleyemedim hiç.

her akşam tavuklu ya da ton balıklı yeşil salatam ve beyaz lahana suyumla pek bir mes'udum.
tatlı yerine, gün kurusu olan kahverengi kayısılardan yiyorum.

bu arada müzmin bir kabız olarak, doktorum bildiğiniz harika kahveyi yasakladı. Allah'tan nescafe üreticileri vita lift'i yaratmışlar.

vita lift, bir sene öncesinde denediğim bir kahveydi. ve ne yalan söylüyeyim hiç mi hiç beğenmemiştim. ama şimdi zorda kalınca beğenmek zorunda da kalıyor insan. antitoksidan içeriyor ve bağırsakları çalıştırıyor. tavsiye ederim.

rip steve
allah rahmet eylesin. ne diyeyim ki? nice insanlar ölüyor, nice gençlerimiz şehit oluyor vatanları uğruna, kimse ona gösterilen ilgiyi göstermiyor. dünyanın dengesini değiştiren tek insan rahmetli steve değildi.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yazık kıııııı, dedim okuyunca :)

UMUTSUZ EV KADINI dedi ki...

kilolar boyle SIKINCA gobek deligimizden ciksa keske

Holy Go-Nightly dedi ki...

melaba melaba torpak abey :)

umutsuz ev kadını, ehehe en büyük hayalim ^^