19 Ekim 2011 Çarşamba

kıl mıyım neyim?

politikayla çok işim olmaz. çok şey bilmediğim için çok konuşmayı yeğlemem. susmayı tercih ederim.
ama bu süreçte, kim, nereye kadar susacak bilemiyorum.

"yapamıyorsan, beceremiyorsan bırak! işinin ehli olanı yapsın!" diyesim gelmiyor değil. geliyor.
yazıktır, anaların canı yandı, çocuklar babasız kaldı.

ve siz hala daha "intikam" diyorsunuz.

ayıptır.
yapmayın. "sizin başınıza gelirse.. " bile diyemiyorum. gelmeyecektir.

bu ülkede "biz" olduğumuz sürece.. %90 koyunuz..
allah, cümlemize sabır versin..

çamaşırları yıka
çamaşır deterjanı reklamları kadınları ezik gösteren reklamlardır bana göre. seksapalitesi olmayan, ev işinden çıldırmış, tüm gün çocuklarının arkasını toplayan kadınların yansıtıldığı reklamlardır. inceden inceye "subliminal mesaj" veriliyor yani.
"kadın eziktir, ezik kalacaktır" diyor bir nevi.


mutlu ev kadını mualla
bence, aklı başında olan kadınlar bunu protesto edip, çamaşır yıkamasınlar. bazen, pislik bir insana dönüşebiliyorum, farkındayım. ama kadınsak, evin hizmetçisi değiliz değil mi?

genelde ev işiyle, evle ilgili olan reklamlar kadınları ezik gösterir. "bakın kadınların yapamadığını bizim zımbırtı nasıl da yapıyor" diye.
bu çok aşağılayıcı. sevimsiz ve uygunsuz.
ve ben artık bu reklamlarda erkekleri de oynatmalarını istiyorum.
pek ciddiyim, gayet ciddiyim.
oynatsınlar. ne yani, erkekler ev işi yapmıyorlar mı?
bir kerede onlar kurumuş yağları, kirleri çıkartsınlar. ellerine mi yapışır?
hiç de yapışmaz.

kontrol var!
kadınların kontrolleri hiç bitmez. şükür, ben kendi kendimi kontrol edebiliyorum :P
kontrol deyince aklınıza neler geldi kimbilir. doğum kontrolü, arkama baksana kontrolü falan..
en önemlilerini saydım size. çok şükür "arkama baksana"larım yok.
menopoza girmedim hayır, bazen öyle şeyler yapabiliyor ki vücudumuz.
mesela o "arkama baksana" diyeceğiniz yerde "ene önüm" diyebiliyorsunuz.
arkalar iyi ama önler olmamış :P

bir öneri bir reklam
burberry brit! imkanınız varsa alın.
ben böyle bir koku koklamamıştım ki hiç :/

sipesifik diye bir yer varmış
hemen aldım tabi adresimi. holywitch mahlasını kimseye bırakmam ^^

http://www.sipesifik.com/holywitch

takip edin beni ^^

Hiç yorum yok: