21 Aralık 2011 Çarşamba

gerekli şeyler 1

kalıplaşmış ve klişe yazılardan gına geldiği için yazamıyorum sanırım.

bir ara konser, tiyatro, sinema falan baya dolaşıyordum. şimdi haftasonlarım bir apartman dairesinde yemek yapmak, kediyle oynamak ve fi tarihinden kalmış veyahut kalmamış filmleri izlemekle geçiyor. kesinlikle rahatsız değilim.

iyi bir film eleştirmeni de değilim oturayım size yazayım bu film böyle, şurası şöyle diye. kendimce sebeplere bağlar ve "izleyin" den öteye de geçemez söyleyeceklerim.
yaptığım yemekler ise her annenin yaptığı, farklı olmayan yemekler.
tek diyeceğim şu ki, düdüklü tencerede asla biber dolması yapmayın. yap diyene uymayın.

gelelim kediye.
ömrüm boyunca "kediiiiii" diye yeri göğü birbirine katmış bir kadın olarak diyebilirim ki :
bu iş zor yonca :/
kumuydu, mamasıydı, aşısıydı, pire damlasıydı falan derken çocuk bakmaktan daha zor geliyor kedi bakmak. haftada iki gün gördüğüm kedi için bu kadar zor şeyler söylüyorsam, kendi kedimin olması düşüncesi artık beni ne kadar korkutuyor bir de bunu düşünün.
yani bir sen bir ben bir de kedi diyemeyeceğim bu durumda :/

renkli dünya
size izlediğim filmleri sunmaktan da ayrıca gurur duyarım :
-pathology : eh işte. biraz gençlik filmi, biraz gerilim falan. çok sarmadı beni.
-insidious : evet, evet, aradığım korku filmi buydu!!! oturun izleyin ve korkun ^^
-descent 1 - 2 : klostrofobik iseniz hayır, izlemeyin.
-kara kentin çocukları : 1999 yapımı köşede kalmış bir türk filmi. bunu da katın listeye.

son günlerde sürekli korku ve gerilim filmi izliyorum. romantik komedi tarzı filmler artık sarmıyor. gerçi hiçbir zaman sevmedim böyle filmleri. zaten romantik komedi tadında bir hayatım var.
koca bulmuş bridget jones gibi oradan oraya koşturuyorum ^^

bu filmlerin yorumlarını isterseniz de sizi şöyle alayım : http://bill-carson.blogspot.com/

şöyle bir şeyler var 
holywitch.tumblr.com
bu adresi beğendim sözler, fotoğraflar için aldım. tumblr demek fotoğraf demek benim için.
blogger ise gördüğünüz gibi uzun uzun yazmaya yarayan bir internet aracı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kedim var ve onsuz hayat düşünemiyorum, o bir yana dünya bir yana, bu arada kitap tavsiyesi için teşekkürler, okuyorum

Holy Go-Nightly dedi ki...

reca ederim