23 Ağustos 2010 Pazartesi

korku dolu filmler!

iki haftadır ruhum sürekli korku filmi diye ısrar ediyor beynime. "ulan" diyorum "götünü yırtıyorsun da bu kadar, tırsıyorsun sonra karanlıktan, banyoya yalnız girmekten.. ne olacak böyle hem iste hem kork?"

ruhum şöyle bir donakalıyor. "yeaa bana ne illa da isterim" diye yırtınmaya devam ediyor.

..........

musallat filmi ilk vizyona girdiği zaman "töbeler töbesi asla izlemem" demiştim. üç harfliler falan var, e bende acayip bir korku var kendilerine karşı. e adamlar, fragmandan izlediğim ve konusu okuduğum kadarıyla çarpılıp çarpılıp ölüyorlar... yok yok, en iyisi izleme otur kıçının üstüne..

kuzenim anlattı sonra konusunu. ruhum da azıttı ya iki haftadır. "eheheheh bi izleyelim o zaman :)" dedim.
izledik.
her dakika kızın kolunu mıncırdım şimdi bir şey olacak, bir yerden bir şey çıkacak diye.

sonuç : izlerken korkunç gelmedi. ama tuvalete girerken, banyo yaparken - ki onlar sulak yerleri severler - odada tek başıma yatarken üç buçuk attım. en ufak bir sese bile "anammm geldiler işte :S" diyecek kadar kafayı yedim.

tam musallat'ın etkisi geçmiş iken bir hafta sonrasında semum'u izledik yine kuzenimle. tamam, bilgisayar harikası bir film, the exorcist'ten taklit falan ama izledikten sonra yine etkilendim kahrolmayasıcadan! bir kere konu bakımdan çok hoşuma gitti, burak hakkı iğrençti, nedense rolünü iyi yapamamış. ama ben en çok nazlı ceren argon'a bittim. ehehe hem cinsim ama o ne güzellik, o ne oyunculuktur? aa evet, bir de o kar topu kadar beyaz kediciğe bayıldım. kediciğin ismisi de film de damla idi. senaristi tebrik ediyorum, bir kediye verilebilecek en güzel isimlerden biri bu :P

tam semum bitti ne izleyelim diye düşünüyoruz, zekası yüksek kardeşim paranormal activity'i izleyelim dedi. hem uykumun gelme ile hem de bir gecede iki korku filmi kaldıramayacak olan kalbimi ve ruhumu da düşünerekten "ben yatıyom aga" deyip yattım.

kuzenimin dediğine göre kolunu mosmor edebilirmişim eğer o gece izleseydim. öyle korkunçmuş.
neyse kısmet başka güne artık :)

Hiç yorum yok: