18 Aralık 2010 Cumartesi

sabah mahmurluğu

patili sabahlığımla günaydın!

o kadar kıçı asık biriyim ki, birazdan çıkmam gerektiğini bildiğim halde oturmuş içimden gelenleri, dökmek istediklerimi yazıyorum.

içimden ne geliyor biliyor musun?

*askerlik kalksın aq!
*rüyalarda eski sevgili görülmesin!
*fal baktırmak şirk olmasın.
*kimse sen 40 yaşına gelsen de "ama bak yapma" demesin
*olabildiğimizce özgür olalım.
*düşünelim, herşeyi herkese anlatalım ama yargılamasınlar.
*en uç boyutlarda gezerken "delirecen diye korkuyorum :(" lafını kullanmasınlar
*şaşkın sevgilimsiler, ıssız adamlar "en iyisini bulacaksın" diye hüznü komik olmasınlar...

bu sabah ki listem bunlar. aklıma yepisyeni şeyler geldikçe eklerim.

bugün bir macera yaşamayı planlıyorum. ahaha onu da gelince anlatırım..

çüüüüzzzzz

9 yorum:

Nostalgiaplatz dedi ki...

İçinden gelenleri sevmek ^.^

DOREMİ dedi ki...

Gelir gelmez eylenceli bu yazını okudum .yavaş yavaş tanımaya çalışacağım seni,biraz zaman..zaman..;)

Holy Go-Nightly dedi ki...

@sümük :) aslında söylencek çok şey vardı ama zaman yoktu.
@rosemary, ben de seni takibe alıyorum :))

DOREMİ dedi ki...

Postlarınızda işlediğiniz temalar ilgi alnıma girdiğinden sizi sevebileceğimi düşündüm bundan böyle beraberiz,sizde hoşgeldiniz :))

Holy Go-Nightly dedi ki...

hoşbulduk :)

springoss dedi ki...

maceranı yaşadın mı cadıııı :P

Holy Go-Nightly dedi ki...

yaşadımmmmm :))) rita karmen

deeptone dedi ki...

şeyy. bak, yazının tümünü çok sevdiğim zaman, :) işareti koyuyorum. çünkü, gerçekten gülümsüyorum. genel olarak, bazen çok komik, alaycı yazıyorsun. bunu çok seviyorum. ama, hayatı çok ciddiye aldığını biliyorum. gülümsediğim zaman, bu çok sevdiğim anlamına geliyor. yanlış anlatmayım. en sevdiklerimdensin.

Holy Go-Nightly dedi ki...

deep neden yanlış anlayayım
reca ederim :)ve sevildiğini bilmek de güzel bişiii :)