10 Aralık 2010 Cuma

sevgilim! ilk tekme!

hamile kalmaktan, çocuk yapmaktan, çocuk bakmaktan korkuyorum açıkçası. bu yüzdendir belki çocuk sevgimin olmayışı. başkalarının çocukları o kadar da şirin gelmiyor, gelmedi de sanırım. he, sevmiş olabilirim, çünkü en nihayetinde masumdur, bir başkadır onu sevmek. ama böyle hiç bir zaman içten olamadım.

hamilelere, yaşlılara, gazilere yer de vermedim hiç bir zaman toplu taşıma araçlarında. zevkten oturmuyordum çünkü. iş çıkışına denk geliyordu hep. abicim ne işin var bu saatte diye aklımdan geçiriyordum hep.

ama şimdi;

nerede bir hamile görsem; aklıma o 19 yaşındaki kız gelecek.

sevmiş, beraber olmuş, çocuk yapmışlar sevdiğiyle.

"hiii bekaretini kaybetmiş bu yaşta! kevaşe" diyenler var biliyorum. ulan salak, elim de benim, kolum da benim, popom da benim. o zar da bana ait. istediğime veririm. çocuk da peydahlarım. sana ne! senin kevaşe demenle ben kevaşe oluyorsam, benim "orospu çocuğu" dememle sen de öyle oluyorsun.

"hep böyle diyenlerin yüzünden zaten..." klişesini yapmak istemiyorum.

kızın, bebeği gitti. kim bilir ne umutlarla bekliyordu doğumunu, hem okuyup hem bakacaktı. belki çocuğu için okulunu bırakacaktı. "ben hamileyim" çığlıklarını duymadı polis ya da duydu kandırıldığını düşündü. öyle ya, sol görüşlü, gitmiş kız başına gösteriye, ondan sonra devlete karşı gelmiş. gelmiş ya dayağı da yiyecek kevaşe kız!

polis bu durur mu hiç. ona verilen yetkiye dayanarak vurmuş da vurmuş kızın karnına.

insanlar bazen yaşadıklarının acısını işte böyle çıkartabiliyorlar. kim bilir o polisin ne derdi ne sorunu vardı.

"işle normal hayatı birbirine karıştırmayalım lütfen!" desen de sen, gördün işte karıştırılıyor. ben inanmıyorum, hiç bir insan evladı yapamaz bunu. kimin vicdanı el verir? nerede yaşıyoruz iran'da falan mı? ya da afganistan'da?

sizin o beğenmediğiniz, üçüncü sınıf dünya ülkelerinde bile böyle şeyler olmuyordur eminim.

artık o kadar basitleştik ki, kimsenin umru değil bu tür şeyler. siz hala "behlül mü, ezel mi. behzat ç. mi?" diye durun.

"fatmagül dört kişinin birden tecavüzüne uğradı ühühhü" diye ağlayın.

ya da feysbuk profil fotolarınızı "çocuk istismarı için" güzel güzel, cici bici çizgi film kahramanlarıyla donatın.

lütfen yapın bunları.. o zaman "muassır medeniyetlerin seviyesine" geleceğiz çünkü. evropa! ahhhh evropa!

......
"sevgilim, ilk tekme!"
"kime baktın o anda?"
"yüzünü saklayan bir polise. o yüzden çocuğumun yüzünü asla göremeyeceğim...."

16 yorum:

Kontes dedi ki...

bu konuda çok haklısın,o genç kadın için ne söylerlerse söylesinler o bebeğini kaybetti en acısı da bu,yok hamile haliyle ne işi varmış orda yok bu yaşta hamilemiymiş bunlar uzayıp gider,insanlar olayın gerçek yüzüne bakmaktansa sürekli eleştiri peşindeler

Holy Go-Nightly dedi ki...

kız kendisi de demiş : "hamilelerin haklarını savunmaya hakları yok mu?" diye. daha söyleyecek söz bulamıyorum.

springoss dedi ki...

Canım benim, benzer şeyleri düşündüğüm, günlerdir kafamdan çıkmayan, içimi acıtan böyle bir konuyu öyle güzel dile getirmişsin ki...ellerine sağlık, fikrine, tatlı diline sağlık.

bu ülke öyle bir ülke ki, insan olmak zor. Ama kadın olmak en zor. Nasıl bir gelecek bekliyor bizleri, en önemlisi bizden sonrakileri, bilemiyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

Holy Go-Nightly dedi ki...

amin bayayım, allah yardımcımız olsun

uyumuycam dedi ki...

üzerine eklenecek bir kelime daha yok.. yine de yazmak/okumak yetmiyor.. ne yapmalı onu da bilemiyorum/z.. fena..

Holy Go-Nightly dedi ki...

30 sene önce bizi yok ettiler. hala daha devam ediyorlar. aptal bir birey olarak yetişiyoruz. aptal olmayanlar da böle oluyor işte..

Adsız dedi ki...

hepimiz hamileyiz

Holy Go-Nightly dedi ki...

:) alay etmemek lazım toprak..

Adsız dedi ki...

yanında gülme işareti gördünmü, tamamen ciddi ve son derece sinirliyim bu şerefsizlere

Dallama Blogger dedi ki...

memleketin içine sıçtılar. bıktım ulan

Holy Go-Nightly dedi ki...

@toprak yanlış anladın beni..
@telekinesis aynen öle. sıçtılar sıçmaya devam ediyorlar

Adsız dedi ki...

sen de beni yanlış anlama ne olur , bunların adı bile çıldırtmaya yetiyor beni

Holy Go-Nightly dedi ki...

tamam yanlış anlamadım

deeptone dedi ki...

haklısın holy.

U Yeah dedi ki...

holywitch, soyleyecek soz bulamadim, ''polis sayisi artmis maasi artmis(boyle mallar yetistiriyorlarmis gorduk''... =,```(

Melike dedi ki...

ya 70 iq'nun altında polis alınmayacak artık denilen bir memleketteyiz. 80 iq sınır zeka demek yahu! polisler böyledir demek istemiyorum ancak bu kadar önemli bir görevle iştigal edecek insanların nasıl seçildiğine bakın hele :/ insanın canı emanet ediliyor bunlara, ellerinde silahlar ve yetkiler... sistem neresinden tutsan elinde kalıyor.