22 Ocak 2011 Cumartesi

benim aklım karışık yarim

thunderboltla konuşacak bir şeyim kalmamış. bu kadar da iyi olamam. inanmıyorum.

onun gözümdeki değeri düşecek eğer konuşacak bir şey bulamazsam. ne bileyim, sanki bu biraz da onu bırakmamak, elimde tutmak için.. yani en iyi o anlıyor ya beni. en iyi o yol gösteriyor.

onsuz olmaz. olamaz.

diğer taraftan birine bu kadar bağlanmak da çok kötü. bağlanmanın her hali kötü. bu thunderbolt olsun olmasın.

bazen kendimi çok kasıyorum. fark ediyorum. fark ediliyorum.

ama en iyisi böyle.. sessiz olmak..
elimden tutan var ama..

aman... en iyisi anı yaşamak. ilerisini, gerisini, berisini düşüne düşüne hiç bir şey olmuyor.

çok canımı sıkarlarsa "sen bana fazla iyisin" derim, olur biter..

obsesifliğim tavan yaptı.

takılın siz yine kendinizle, sevdiklerinizle :) ben böyle iyiyim.

.......
gelelim bugünkü gözlemlerime.

her kadın anne olamıyor cano canlar.

iki tane, şipşirin kız çocuğu. en fazla iki yaşındalar. bence ikizlerdi, neyse. anneleri olacak o kadın, bunlardan bir tanesini bebek arabasından alırken, diğerini düşürecekti. durumu, ortamı kötü de değildi. tamamiyle özensizlikten kaynaklıydı yaptığı. pek ayıpladık kendilerini. yemek yedirirken de; hadi anlıyorum, bir çocuğa zaten yemek yedirmek zor, ikisine birden daha zordur eminim ama ağlata ağlata yediriyordu. bir de ben bakınca "bak bak abla kızıyooo ama ye şunu hadi" demesi yok mu..

offfffff.. gidip o çorba kasesini kafasına geçiresim geldi allah sizi inandırsın.

sonra aynı kadına, yarım saat sonra istiklal caddesinde rastladık, yine ağlıyordu çocuklar bebek arabasında. ağlıyorlardı demeyeyim ağlıyordu diyeyim çünkü biri zırlarken diğeri şaşkın gibi izliyordu çevreyi.

bu iş zor yonca.. çocuk zor zanaat. anneliği hakkıyla yerine getirenlere imreniyorum.

4 yorum:

deeptone dedi ki...

ilginç yazı.
olacak olan hep tam da olması gerektiği gibi olur. sessiz kalınacaksa kalınır.

dır daha annelik ne düşünüyon. tabii ki zor.

keyifli değil gibisin.

Holy Go-Nightly dedi ki...

evet keyifsizim ve nedensizce keyifsizim :/

francesca mckennitt dedi ki...

Keşke anne olmadan önce bir kurs görme zorunluluğu olsa :) Zor tabii, her şeyi düşünmek lazım, anne olunca kendilerinden vazgeçiyorlar mecburen :)

Bence de en iyisi anı yaşamak.

Holy Go-Nightly dedi ki...

herkes içgüdüsel bişi diyo annelik için. bence dünkü kadının içgüdüleri alınmıştı :/ :))