4 Ocak 2011 Salı

soyut ve somut sorularımla insanların canını sıkmaca

eğer bu bir blog değil de bloknot olsaydı şu an bitmiş bir bloknot olurdu. sayfaları yerlerde ya da çöp tenekesinde sürten.. 
o sayfaların üstünde ya bir tek kelime ya da söylenmek istenip de söylenemeyen binlerce cümle olurdu. kimse asla bilemezdi, öğrenemezdi düşündüklerimi, istediklerimi.. gerçi bilseler de anlamaları uzun sürüyor ya da anlayamıyorlar. hep bir bahaneleri oluyor anlayamamak için ya da hep onlar haklı oluyorlar. 


berbatlar.. 


kafamı toparlayamıyorum. 
kafama takılan bir sürü şey var çünkü. 
başımın ağrısı neden birden bire peyda oldu? benim başım hiç ağrımazdı. 
yemek yiyemiyorum. çok önemli mi? 
uzaktaki sevdiklerimin ruh ve halleri nasıldır? 
ben bu kadar onları iplerken, onların beni bir taraflarına takmayıp hiç arayıp sormaması etik midir?
insanların kafasını neden çok konuşarak şey yapıyorum? 
insanlar benim yaşadıklarımı dinlemek zorundalar mı? 
morrissey kime aşıktı da o kadar içli şarkılar yazıyor ve söylüyor? 
bir platonik aşkım olsa, arabasına binsem şöyle bağırsam :
"and if a double-decker bus
crashes into us
to die by your side
is such a heavenly way to die
and if a ten-ton truck
kills the both of us
to die by your side
well, the pleasure - the privilege is mine"
ne der?
ama yok ya platonik olmasın. sahici olsun. 
neyse, aklımda daha bir sürü şey var. insanların sıkıldıklarını düşündüğüm için bir çoğunu kimse bilmiyor. 
thunderbolt bile sıkılıyor bazen. fark ediyorum. 

tüm bu sorularıma cevap istiyorum. evet sayın bayım ve siz sevgili küçük hanım!
bir cevap lütfen!

.......

bunlar sıyırdığımın emareleri mi thunderbolt?
yavaş yavaş tünelin sonundaki ışığa yaklaşıyorum :P yok be ölmeye ya da delirmeye niyetim yok. beni delirtenler delirsin. çok da tın! 

o değil de başım felaket ağrıyor. sabah sağdan sağdan geliyorlardı, şimdi tüm kafatasım, gözlerim, burun deliklerim, ensem, kökü vs. yerlerim ağrıyor. sinüzit dediler. daha doğrusu bankadaki arkadaşım dedi. 
-umarım holy hanım sinüzittir. migren olmasın da.. 

canım benim yaaa.. her zaman halimi hatırımı sorar, ilgilenir. böyle insanları çok seviyorum. zoraki değil, candan konuşuyorlar ya.. 

bana da böylesi lazım işte. öylesine soru sorup, kafa ütüleyenlerden, öğüt verenlerden nefret ediyorum. 

bana sen lazımsın şimdi thunderbolt.. 
başka kimse dokunmasın.. 

there is a light that never goes out...

15 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Sustuk o zaman :) Şu soralar hislerime tercümansın bir nevi.

holywitch dedi ki...

:) susmayın. sadece yerli yersiz, gereksiz konuşup da cinlerimi tepeme çıkaranlara karşı savaşıyorum.
havalardandır di mi bu ruh hali mckennitt? :/

umuthvr dedi ki...

holy, ben de ayni durumdayim, umutsuz , karamsar, birbirlerine asik olup gelecek planlari yapan insanlara ve diger stres sebepleri silsilesi,Sorulari okurken kendimi buldum, havalardan midir? Ya da baska sebepten mi onu bilemicem , bilsem keske :)

holywitch dedi ki...

havalardandır diyelim umut :) adın gibi umut edelim bence. ne dersin?

Telekinesis dedi ki...

hiç bişey anlamadım ama evvelki yazında saçını kızıla boyatmışın caps ver hocu caps mrk ettim

holywitch dedi ki...

telekinesis ruhum daralmış sen anlamadım diyosun yeaaa!

caps yok daha hocu :/ bildiğin kırmızı oldu işte

umuthvr dedi ki...

holy, insanlar isimleriyle bilmem ne olurmus. Ama bende zitlik var,
Holy yengec misin sen de?
Umarim sadece ocak ayina has bi duygu durum karmasiklik seysidir :)

umuthvr dedi ki...

bunu yayinlama lutfen cok utandim profilinde yazdigini unutmusum kova imissin :) cok unutkan dikkatsiz fazla garibim bu aralar anlarsin beni dimi?

Telekinesis dedi ki...

derin mevzular be bunlar cadım ben raad adamım raad birşeyler alim üstüme :d
ruhum gitmiş raadlamış :D

crazywomenrosemary dedi ki...

:) ??? ;)

deepblueeagle dedi ki...

karamsar yazsan da beni çok güldürüyorsun. senin kara mizahını seviyorum. sana çok gülmem de seni çok ciddiye aldığımı gösteriyor. kafa karışıklığın çok sevimli. ne çok şey istiyorsun sen. ama iste çok iste. istediklerin olur zamanla. ama beklemediğin zaman :)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

yemek ye evet baya önemli, hatta bol bol su iç baş ağrısına iyi gelir, uzaktaki sevdiklerimizi de arayıp sorarken onlar bizi aramıyo ya, işte buna bende fitil oluyorum hepsini falakaya yatıralım bence :D

holywitch dedi ki...

@umut kova burcu olup yükselenim yengeçtir :)
@telekinesis, adamımsın be! raad adamsın bize de öğret raadlığı :)
@rosemary :)
@deep valla güldürebiliyorsam ne ala :) severim insanları güldürmeyi her zaman. biliyorum, çoğu istediğim şey, hiç beklemediğim anda oldu :) artık o kadar takmıyorum bişiler olsun diye. bundan bi sene önce yazıyor olaydım şurda ruh halimin halinden mideniz bulanırdı :P
@sylvie falaka az gelmez mi? daha etkili bişi bulalım :)

OYA dedi ki...

grafik aynı yerde durmaz ki.iner çıkar işte.sende indiği bir dönemdesin heralde...

holywitch dedi ki...

uzun bir süredir grafiğin aynı bölümünde olduğum için canım sıkıldı :/ napim