17 Eylül 2010 Cuma

dolu dolu kitap

yepisyeni kitaplar aldım yine kendime cano canlar. maaşımın cüzi bir miktarı düzensiz olarak kitaplara gidiyor. çok yakında burası sadece kitaplardan oluşan bir blog olacak sanki. olsun yeaa klişe bi söz ama kitap candır :p

atilla atalay - sıdıka : sıdıka ile tanışmam orta okul yıllarıma gidiyor. o zamanlar revaçta olan çılgın bediş'e rakip olaraktan dizisi çekilmişti. eh orta okul çocuğu olunca, kız olunca, süslü püslü şeyler sevince renksiz sayılan sıdıka yerine çılgın bediş tercih ediliyor. zaten o zamanlarda yoncimik tüm minik kızlarımızın idolüydü. gel zaman git zaman büyüyüp akıllanınca hangisinin yanlış tercih olduğunu anlayabildim netekim.
dün akşam inkılap kitabevi'ni yine ziyaret ettiğimde hiç keşfetmediğim bir bölümünü keşfettim. çizgi romanların olduğu bölüm. penguen vs. dergileri severim ancak çizgi romana para vermek bana göre değil. işte tam o sırada, incelerken atilla atalay'ın sıdıka kitabını buldum. üstelik resimsiz. "yihuuu" diye bağırarak içimde kasaya doğru yöneldim ve mutlu mesut terk ettim sevgili kitapçımı.

emine şenlikoğlu - maria : emine şenlikoğlu ile tanışmamı daha önce anlatmıştım. bu kitabını bir çok yerde aramış, fakat bulamamıştım. hatta emine hanım'a da durumu bildirmiştim. o da bir takım şeyler söylemişti. neyse minik diyaloğumuzu size aktarmadan bu kitabı neden çok merak ettiğimi anlatayım.
kitabın bir bölümünde atatürk'e aşık olan fikriye hanım'dan söz ediliyor. bu yüzden kitap çok ilgimi çekmişti. bunun yanı sıra ekşi sözlükte okuduğum yoruma göre fena halde atatürk'ü yerden yere vuruyormuş. okuyup görücem ne kadar atatürkçü bir kitap olduğunu.

jostein gaarder - aynadaki muamma : sofi'nin dünyası ile başlayan jostein gaarder'ı tanıma yolculuğum beyefendinin 4. kitabı ile devam ediyor.

tezer özlü -zaman dışı yaşam : tezer özlü'yü 2009 yılının son günlerinde keşfettim. önerilen bir yazar. ufacık yaşamına bir kaç kitap sığdırmış. kendisiyle ilk defa bu kitabı aracılığı ile tanışcağım. zaten okuyup bitirdikten sonra yorumlarımı yazarım.

ece temelkuran - dışarıdan : ecetem'imimin ilk kitaplarından biri. henüz başlayamadığım ama çok çok merak ettiğim kitabı.

ahmet ümit - kavim : "....ahmet ümit çılgınlığı, hayranlığı devam ederken, holycik ne yapsındı? onun romantik bi kız olduğunu sananlar çok yanılıyorlardı... holywitch agatha christie ve ahmet ümit doğrusunda gidip gelmekteydi.. bir cinayet işlenecekti, biliyordu. katilini bulmak için uğraşacaktı.."
sevgili dostumun önerisiyle aldım. istanbul hatırası'nı da bitirdim bu arada. hemencecik ekliyim. güzel bir kitap, zevkle okunuyor. istanbul hakkında bolca bilgi ediniyorsunuz. katiller de hiç ummadığınız kişiler çıkıyor. :)

evet, kitaplarımız bu kadar. okunmak için beni bekliyorlar.

bu arada bir blog keşfettim. süper bişi. 32 yaşında bir anne olan adele emersen, 2 aylık bebeği mila'nın inanılmaz fotoğraflarını çekmiş ve yayınlamış. mila adeta bir melek. aynı şeyi çocuğum olursa ben de yapmayı düşünüyorum.


izleyeceğim filmleri ve okuduğum kitapları yazmaya devam edicem. ahh bu arada bridget jones's diary soundtrack albümünü ısrarla dinleyin diyorum yine....

Hiç yorum yok: