29 Eylül 2010 Çarşamba

film ekimi gelmiş


her sene olduğu gibi bu senede 9. düzenleniyor filmekiminin 8-14 ekim tarihleri arasında.

aşağıdaki linkten gerekli bilgiye ulaşabilirsiniz :


bana en cazip gelen filmler sihirbaz ve mutluyum devam et oldu. diğerlerini tam olarak inceleyemedim gerçi ama bu filmleri görmek için can atıyorum. mutluyum devam et, 9 ekim günü saat 13:30'da beyoğlu atlas sinemasında gösterime giriyor. eh bu da demek oluyor ki en sevdiğim yerde, merak ettiğim filmi izliyor olacağım bir aksilik olmazsa... eve gelir gelmez de notlarımı sizinle paylaşıyor olurum büyük bir ihtimalle.

new york, i love you da izlemek istediğim filmler arasında. bir çok türk ve yabancı oyuncu yer alıyor filmde. konusu ve oyuncuları itibariyle de ilgimi oldukça çekti. bakalım belki izleme fırsatı yaratabilirim kendime..

..........

dünden beri böyle bir sevgi kendime karşı. böyle aynanın önüne geçip geçip "allahım, sana binlerce kez şükürler olsun, hem bu kadar güzel, hem bu kadar akıllı :P, hem de bu kadar şirin yarattığın için beni!!" diye şükrediyorum Rabbime.. nereden çıktığını bilmiyorum. egom patlama yaptı sanıyorum. narsizmin doruklarındayım anlayacağınız. aman ne biliyim, insanın kendisini çok çok sevmesi çok çok güzel bir şey değil mi?

yani güzel olmasam, evet kendi kendimi kandırıyorum derdim. "iyi de sen demeyeceksin güzel olduğunu, başkaları söylesin bırak da" diyebilirsiniz. hayır efendim! benim, kendi kendimi telkin etme hakkım var bir kere! mazoşist miyim ben? illa birileri deyince mi güzel oluyorum yahutta?

nayn cano canlar...

siz kendinizi ne kadar önemli, ne kadar güzel ya da ne kadar sefil hissediyorsanız o kadarsınız..

esen kalınız..

Hiç yorum yok: