20 Mart 2010 Cumartesi

çok iyi bir kızım

hatta mükemmel ötesiyim. sevdiklerim için dua ederim, sevmediklerim için beddua edemem. o ne ki hatta? pırıl pırılım. flört nedir bilmem. cami yaptırmaya param var. dedikodu bilmem, yapanı da sevmem.. ben insan mıyım?

birisi size "çok iyi bir insansın" dediği zaman aklınıza ne gelir? insanların iyilik seviyeleri ne ile ölçülüyor? yani ben dedikodu da yaparım, hatta çoğu zaman acayip fesatlaşıyorum. şeytanın aklına gelmeyecek şeyler benim aklıma geliyor.

hangi akla hizmet bana "sen çok iyi bir kızsın" diyorlar?

ben olsam demezdim. o cümleyi kuranlar hakkında hiç iyi düşünmüyorum.

ciddiyim.

yalandan söylendiğini biliyorum. samimiyetine güvendiklerim haricinde bu cümle bana çok yapmacık, çok sahte geliyor. fazlasıyla..

karşınızdakine "seni düşünüyorum bak" demek istiyorsanız böyle sahte, içinizden gelmeyen cümleler kurmayın..

basitleşiyorsunuz.

Hiç yorum yok: