15 Mart 2010 Pazartesi

muz sesleri beyrut'un ovalarına yayılır..


takipteyim. her gün ece temelkuran ne yazmış diye takipteyim.

bugüne kadar hiç bir köşe yazarını ne bu kadar okudum, ne de kitaplarını aldım. ece bambaşka.

bugünkü yazısında üzüldüm. emek vermiş, oturmuş 9 ay beyrutlarda kalmış o romanı yazacak diye. kitabını tanıtmak için türkiye'nin en ücra köşesine gitmiş.

tepkilere bakar mısınız?

"Sizi Hülya Avşar'da gördüm. (Bu sık sık söylenecek daha sonra) Muzlarla ilgili bir kitabınız varmış. Onu almaya geldim."

ece hanım gerçekten sabırlı. ben böyle bir kişinin kitabımı almasını istemezdim.

yanlış anlamayın. tabi ki de herkesin ece temelkuran'ı tanıyor olmasını bekleyemeyiz. sadece konuşma üslubu çok tersime gitti. ustruplu söylemek dururken ne demektir o öyle "muzlarla ilgili kitap".

gündemi hülya avşar'la birlikte takip ediyorlar. bu da bir şeydir aslında. hülya avşar'a bunun için teşekkür edilmesi gerekli gibi sanki..



Hiç yorum yok: