27 Mart 2010 Cumartesi

iyi niyetime tüküreyim

ne çektiysem bundan çektim. evet arada fena halde fesatlaşıyorum, şeytana pabucunu ters giydirebilecek kadar. ama yine de sonra o şeytansı kadın gidiyor arkasından sapsalak, iyi niyetli kız geliyor.

ağzıma tüküreyim!

kendi derdime bakıp ağlamam ya da onarmam yerine o öküzlerin, iyi niyet anlayışsızlarının derdine oturup ağlıyorum, çözüm üretmeye çalışıyorum. onların bir tarafını kaldırmaya yardımcı oluyorum.

böylelerine hiç müsemma göstermemek farz aslında. ama ailem bunu öğretmedi bana ne yazık ki. yardım et, iyi niyetli ol dediler. onların ailelerinde böyle bir şey olmadığını düşünmeye başladım artık. kime kötülük yaparsan, kimin duygularıyla oynarsan kardır oğlum falan diye telkinler ediyor galiba ana ve babaları.

canınız cehenneme sadist insancıklar..

zirveye çıkarken kayaya takılıp düşmeniz dileğiyle!

Hiç yorum yok: