30 Kasım 2010 Salı

arkadaşlarla röportajın ezik sonuçları

şu feysbuk zamazingosunda "arkadaşlarla röportaj" diye bir eklenti çıkmış yepisyeni. önce, sinir oldum, hatta duvarıma yazılanları silmeyi bile düşündüm ama baktım zevkli birşeye benziyor ben de ekledim hemen kendi profilime. aslında böyle uygulamaları eklemeyi hiç sevmem. bir farmville olsun, efendime söylüyeyim yoville olsun oynamadım hiç. beni ancak ve ancak the sims 2 tatmin ediyordu o kadar.

öyle absürd sorular var ki. hiç ummadığınız biri hakkında öyle saçma sapan şeyler çıkıyor ki.. cevap hakkınızı en esprili, en komik şekilde vermeniz gerekiyor bana göre. yoksa bir anlamı kalmaz.

mesela benim en komik cevabım sanıyorum ki, rocker kardeşim hakkında çıkan "eğer onu değiştirme özelliğiniz olsaydı neyini değiştirirdiniz?" sorusuna "şakirt yapardım" oldu sanıyorum.

en gıcık olduğum ise, lacrymosa hanım kızımızın bana birini ayarlasa kimi ayarlarlarmış olması sorusuna "colin firth" deyip arkasından "yok ya kendime ayarlardım" demesi oldu. colin firth, son zamanlarda en çok ilgi duyduğum erkekler arasında. o aristokrat bakışlar, o harika ingilizcesi (ingiltere'de doğup büyüdüm :P), harika vücudu.... neyse

öhüm... kendilerine karşı evet platonik de olsa bir ilgim var çok şükür. bilmiyor bunu. ama bilse yeaa.

vallahi atlardım ilk uçakla londra'ya giderdim. sanıyorum ki öyle bir adam londra'dan başka bir yerde yaşamaz.
thunderbolt'tan bile çekici. o kadar çekici ki, mıktanıs gibi adeta.

feysbukla başlayıp colin firth ile biten yazıma şunu da ilave etmek istiyorum :

son zamanlardaki, mide bulantıları, can sıkıntıları nedeni ile birşey yiyememezlik hastalığına tutuldum üstünüze afiyet. ve ve ve istediğim 3 kilo bu yolla gitti. hala biraz daha göbeğim var ama olsun.

frijit jones gibi yazacak olur isem :
kilo : 55,50 kg
içilen sigara adedi : 2 (haftasonuydu ve dedikodu vardı)
içilen içki adedi : 0
abur cubur : bir tanecik, yalnızca bir tanecik doritos (paket değil!), 2 adet şöbiyet
olağan sevgililer : 0
olağan platonik ve istenilen adamlar : 1
sinir katsayısı : hiç bahsetmek dahi istemiyorum!!!!
gönderilen mesajlar : 118

erkeklerden nefret etmeye, hatta ve hatta karşı cinsimden zaten çok hoşlanmayan biri olarak yaşamaya devam etmeye de devam edeceğim.

sorun bende değil sizde
üzgünüm..

6 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Bolcana dedikoduya mesajla devam edilmiş herhalde :)) Şu hastalık bulaşıcı olsaydı da, biz de verseydik birazcık kilo.

holywitch dedi ki...

:))) ehehe o mesajlar arttı bile..
inan ki havadan mıdır nedir yiyemiyorum. yine çirkinleştin diyolar sinir oluyorum :(

Melike dedi ki...

yetişemiyorum hızına azizem :)

holywitch dedi ki...

azizem özledim seni

deepblueeagle dedi ki...

kahkaha atarak okudum :))))

holywitch dedi ki...

zaten o yüzden yazdım :) bi de bi de colin firth aklıma geldi.
açıkçası "aşk şöledir, ayrılık böle hüzünlüdür" yazıları yazmak ruhumu bunaltıyor. zaten olmayan birşeyi yazmak bana göre değil.

sabahın kör vakti çenem çok düşük de olabiliyor böle :)