29 Kasım 2010 Pazartesi

yine bir mim, yine deepblueeagle'dan :))

konumuz bu sefer AŞK!

ben şu sıralar biraz feminen takılıyorum daha önce yediğim darbelerden ötürü. ama aşk bu, sizi ne zaman, nerede, ne şekilde bulacağı belli olmaz. aşık değilim ama yanıtlayayım soruları, içimde kalmasın :)

"size göre aşk nedir? bir ilişkiden neler beklersiniz?"

aşk, bulutların üstünde yürüyüp, aptal aptal etrafa gülümsemektir. hiç birşeye konsantre olamamaktır. yani en azından ben böyle hissediyorum kendi çapımda. uzun zamandır aşık olamadığım için sanıyorum bu duyguyu unutmuşum.

"daha yaşın kaç başın kaç" diyecek olabilirsiniz. ama insan 60ında da aşık olabiliyor. sanıyorum hayatımda bir kere aşık oldum. onun dışında herşey boştu, platonik ya da aptal saptal insanlardı.

bir ilişkiden öncelikle saygı beklerim. benden yapamayacağım şeyler istenmesi beni sinirlendirir. bir şeyi on bin kere söylemeyi ve ısrarcılığı sevmiyorum.

sonrasında madem adam aşık bana, fazlasıyla ilgi beklerim. ilgi manyağı bir kadının yazdıklarını okuyorsunuz ne yazık ki.. her dakika benimle olsa, ömrümün sonuna kadar onunla olsam yetmez gibi bile geliyordu aşık olduğum zaman.

benden bu kadar. şu anda hiç bir duygum yok inan ki aşka karşı. aşık değilim, olabilirim her an. onu zaman gösterir.

detaya inemeyecek kadar köreldim.

ama körelmeyenler olduğunu bildiğim için MİMLİYORUM!

uyumuycam
selimcim
bahar kokuları
sym
unicim
telekinesis

12 yorum:

springoss dedi ki...

anam gene mimlemiş beni bu cadı! hemi de konuya bak, oyooyy :)) hemen cevaplamıycam bu mimi, ama sırası geldiğinde cevaplayacam, kimbilir belki yarın belki öbürgün :))

holywitch dedi ki...

ben uzak kaldığım için bu tür konulardan anca böle bi yazı ortaya çıktı bayay :) anladın umarım beni
bekliyoruz yazını

springoss dedi ki...

seni ben anlamam mı gülüm anladım tabiii ;) ha bu arada hazır şuracıkta buluşmuşken zirve diyorum, ne diyosun? öpüyorumm! :))

holywitch dedi ki...

ben gelemicem bayaycan :(

Miray* dedi ki...

körelme amaaaaa... aşkı anlatmak hem hüzün verir hem yaşadığını hatırlatır insana:) baştan yazsan ya şu mim'i :)

holywitch dedi ki...

miray
aslında doğru söylüyosun
bu akşam sakin kafayla daha da sakin :)

uyumuycam dedi ki...

Abow ustumde hedef baskisi oldu simdi resmen :p

holywitch dedi ki...

:)) ama bu konu tam senlik
baksana ne hale getirdim aşkı :)

deepblueeagle dedi ki...

beni yine güldürdün.

aşk zaten beklemediğin anda çalıyor kapını.

ilgi. ah kim sevmez :)

holywitch dedi ki...

ben ilgi manyağının önde gideniyim ama :)
aşk bilmiyorum sanki şu an uzak gibi.. herkes aynısını diyo beklenmedik zamanda çıkar diyolar ama... çıktığında ben nasıl olcam onu bilmiyorum.

Jove. dedi ki...

"bir ilişkiden öncelikle saygı beklerim. benden yapamayacağım şeyler istenmesi beni sinirlendirir. bir şeyi on bin kere söylemeyi ve ısrarcılığı sevmiyorum" tamamen katılıyoruum :)

holywitch dedi ki...

:) ısrarcılığı sevmiyorum ama arada ben de ısrarcı olabiliyorum jove. bu da bi ironi işte :)