17 Mayıs 2010 Pazartesi

tanısam severim belki :/



bu kedicik pardon kedi kılığındaki şeytancık babamın en yakın dostu son günlerde. yedikleri içtikleri ayrı gitmiyor ikisinin. hatta babam eve bile getirmeyi düşünüyor. ben ki yıllardan beridir bir tarafımı yırtıyorum kedi kedi diye, babam getire getire bu minik şeytanı getirmek istiyor.

tekrar tekrar bakıyorum fotosuna. sizce de numaradan gözlerini kısmış gibi bir hali yok mu? ilk başta felaket tırstım, sonradan numara olduğuna kanaat getirdim. yakından görmem lazım doğru yolu bulmam için. bizi ziyaret etmesi gerekiyor.

gelsin, tanışalım. dostluğumuzu, anne çocuk ilişkisini oturtabilirsek yaşasın, var olsun, kedim olsun. ismi de holy olsun.

ama yok yaa, kabul etmez bu ismi. başka, manyak bir isim lazım.

like an devil :) gibi..

Hiç yorum yok: