2 Şubat 2011 Çarşamba

başkasının günahını çekmek

gıcığım. herkese.

insanları dolandıranlara ve aldatanlara. güvenlerini sarsıp siktir olup gidenlere.
o gidenlerin ardından tüm iyi niyetiyle gelen insanlara acımasız davranan ve tüm hıncını ondan alan insanlara.

hepsine gıcık oluyorum.

benim suçum günahım yokken, günah keçisi ilan edilip ağzıma edilmesi ve yavaş yavaş ben yapmışım gibi benden öç alınması beni yaralıyor.

bu sefer ben de onlardan olmaya başlıyorum. bir öncekine yapamadığım şeyleri bu sefer gelene yapmaya başlıyorum.

niye?
kanımda dolaşan ve hiç bir zaman bitmek tükenmek bilmeyen intikam adlı sıvı yüzünden.

yapmam gerekli mi? yoksa ellerim arkada, birbirine kenetli mi durmalı dayak yerken?
intikam ne ki? kimden emir aldık intikam almak için?

bilemiyorum, bilmiyorum.

her haltı yedikten sonra masum numarası yapanlara da gıcığım bir de. aklıma gelmişken onu da ekleyeyim. aslında ekleyecek çok şey var da şu güzel güneşli günde moral bozmak istemiyorum.
gerçi moraller bozuldu bozulacağı kadar.
gencecik bir kadın öldü.
hani bazen hiç ölmeyeceğini düşündüğümüz insanlar olur. bunlardan bir tanesi, benim için defne joy foster'dı. ondaki neşe, enerji sanki kimsede yokmuş gibi gelirdi.
ölmüş ama. bu sabah aldık haberini.
üzüldüm arkasında bıraktığı minicik oğlu için. mekanı cennet olsun demekten başka yapabileceğim bir şey yok.
dün aslında aklıma gelmişti. kerim tekin öldüğü zaman, defne joy çok ağlamıştı hiç unutmuyorum. o zaman kral tv'de vj'di. makyajsız suratı ve kıpkırmızı olan gözleriyle kameranın karşısına geçmişti.
şimdi onun için de muhakkak sevdikleri aynısını yapacaklar kamera karşısında.
ben defne joy'un yapmacık olmadığını o gün gördüm. yarın da yapmacık olanları göreceğim için üzülüyorum.
..........
aslında şu moral bozacak bir şey mi emin değilim ama roj tv nobel ödülüne aday gösterilmiş.
dünyada her türden, her ırktan, her dinden insan var. biz türkler olarak nasıl ki milliyetçiysek ve ırkımıza, bayrağımıza laf söyletmiyorsak diğer ırklar ve milletler için de bu geçerli değil midir?
türk - kürt konusu o kadar derin ki. şu anda sadece empati yapmaya çalışıyorum.
ama bazen elimde kalıyor bazı şeyler.
milliyetçi olamadım hiç bir zaman çok çok fazla.
o yüzden alacaksa alsın roj tv nobel ödülünü. belki bir kaç sene sonra belçim bilgin de oscar alır.
olur mu olur..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

en son kendi kuzenimin ölümünde bir ölüme bu kadar üzülmüştüm, gerçekten çok ama çok üzüldüm... bir gün herkes ölür di mi?

kürt - türk vesair ayrım meselesinde de biliyorsun ancak ikiye ayırırım ben insanları, iyi insan - kötü insann. iyi insanlar mutlu olsun..

Holy Go-Nightly dedi ki...

evet, iyi insanlar mutlu olsun.

Profösör dedi ki...

Herkes mutlu olsun ki kötülük nedir unutulsun ve bilinmesin. Bu arada;

"Melancholy" isimli videoyu ve bu videoya verdiğim başlığı düşünerek yorumlarınızı sayfamda bekliyorum. Merakımı bağışlayın lütfen..

Holy Go-Nightly dedi ki...

iş yerinden video açılmıyo ama eve gidince izler ve yorumlar prf.

deeptone dedi ki...

ya baksana neden intikam, öfke, gıcık olmak vb. duygular içindesin.

Holy Go-Nightly dedi ki...

bilmiyorum deep. çevremdeki insanların bi çoğu midemi bulandırıyo. galiba ondan.

deeptone dedi ki...

yaa sana ne onlardan.
boşversene.
kendi yaşamına baksana.
:)

Holy Go-Nightly dedi ki...

ama sinir oluyorum ve gelemiyorum haksızlığa. :)

francesca mckennitt dedi ki...

Keşke her hak eden nobel alsa, işin içinde siyaset olmasa; o zaman sevindirici olabilirdi :)

Bir de masum numarası yapmak. Neyin nesiyse. "Kendini kandırırsın" derler ya, öyle. Boşver onları.

Holy Go-Nightly dedi ki...

boşveremediğim zaman böyle oluyo işte. pat pat pat patlıyorum