24 Şubat 2011 Perşembe

berrin'e mal dersem ben de mal olurum

öyle bir bayar zaman ki adlı güzide dizimizde evin büyük kızı olan berrin'e gün geçtikçe hakaret üstüne hakaret ediliyor. yok ahmet'i anlamıyormuş, yok amina "uçak kaçırdım" deyince "ahmet'ten ne zaman boşanıyorsun?" diye sormuş.. be hey türk kızı! sen bunları hiç yapmadın mı? kıskançlığın mnkyn hem benim hem de sensin! bunu asla unutma!

berrin mal değil. sadece aşık. ve kadınlar aşık oldukları zaman saçmalarlar. bunu hepimiz çok iyi biliyoruz. berrin, tipik türk kızının beyaz camda vuku bulmuş hali. aslında birazcık caroline gibi olsa kazanacak ama aşk beyin hücrelerini öldürmüş.

bu gidişle ahmet'i kaybedecek zavallım :( ben hiç istemem ahmet elinden kayıp gitsin.

berrin'den gına geldiyse, mikrofunu osman bebe'ye uzatıyoruz. kendisinin, son bölümlerde oldukça şımarıkça rol yaptığı gözlenmekle beraber, bu bir takım izleyicilerin hoşuna gidiyormuş.
çocuk sevmem. şımarık çocuk hiç sevmem.
daha önce de söylemiştim, bir emir berke zincidi vardı. o da artık yok.
ağzı her zaman pis. yok süt, yok çikolata. bunları gözümüze soktukları zaman osman hiç de sevimli gelmiyor. en azından bana. o hep, mavi beresi ya da kırmızı hırkasıyla koşuştursun falan filan..

aslında konuyu, türk kızının fazla sahiplenici özelliğine getirecektim ama aklıma osman geldi.

türk kızı, sevdiği erkeği kıskanır, fazlasıyla, çaktırmadan sahiplenir. türk erkeği bunu farkettiği an önce götü kalkar, sonra da kızı bırakır. fazla sıkmaya, sıkılmaya gelemez aklı sıra.

ama şöyle bakacak olur isek;
türk kızı.. yüzyıllardan beridir türk erkeğinin çeşitli saçmalıklarına maruz kalmış.
türk erkeği tarafından asla anlaşılmamış, hırpalanmış, evropa kızlarıyla bir tutulmuş.
kategorize edilmiş, ilgi gösterilmemiş, susuz kalmış, kurumuş.
alay edilmiş, bir tek çiçeğe tav olmuş.
ama tüm bunların sorumlusu o değil cano canlar.
iliğimizi sömüren türk erkekleridir.

dışarıda hanımefendi, mutfakta aşçı, yatakta orospu ol diyen onlardır.
"her sevgilim bir kere versin, karım bakire olsun" diyen yine onlardır.
türk kızlarına ayaklarını yıkatan, evropa kızlarının ayaklarını yalayan onlardır.
eşinin çalışmasını istemeyip, evde oturtup çocuk yaptıran ve erkek doktorlara teslim etmeyen yine onlardır.
"kadınları çözebilen beri gelsin :/ " deyip kadınları ucu bucağı olmayan labirente sokan yine onlardır.
gördükleri her kadına yiyecekmişcesine bakan ve kendi yanındaki kadına bakıldığı zaman kavga çıkaran yine onlardır.
"dekolte giyene tecavüz ederler" deyip -gerçi bunu söyleyen bir erkek var ama ben genelleme yapıyorum- kapalı kadınlara bile taciz eden yine onlardır..
iki gün ilgi gösterip sonraki günlerde ilginin i'sinin noktası hakkında bile tek hareket göstermeyen ve "noluyo bize :'(?" deyip ağlayan kadının karşısında "benden daha iyisini bulacaksın, eminim" diyen yine onlardır.

ben kendilerini çözemiyorum. belki acizimdir. belki naçizane beynim cidden onlar için yorulmayı göze alamıyordur. ama bir şeyler anlayan varsa söylesin. deliricimmmm!

şu an yanımda italyan bir erkek var. konuşması, bakışları o kadar masum ve nazik ki. adam, şirketimizin bir numaralı müşterilerinden.
hani türk erkekleri "rus kızları gelsin türk kızları gitsin!" diye inim inim inliyorlar ya..
anasını satayım, defolun lan ülkeden! italyanlar geliyorrrr!


everyday sinking into quicksand
follow me down the drain 

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

çok güzel yazmışsın ve ben de şunları söylemek istiyorumm.

Ya berrin yaptıklarında sonuna kadar haklı! ona hiç kızmıyorum sadece yüzündeki cildinceki o acayip şeyler sinirimi bozuyor o kadar :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

o kız kesin sivilce hapı falan kullanıyo. dudakları da kuru çünkü.
kendimden biliyorum :/

francesca mckennitt dedi ki...

Sonunda çok güldüm ya. Yani sanki her Türk erkeği dünya güzeliymiş gibi, Ruslar gelsin falan diyorlar ya ona gülüyorum. E git o zaman Rusya'ya, bakalım kocaman göbeğin, Rus kızlarının bacak boyu kadar boyun ve kürkünle kimler bayılacak sana. Bak ben de sinirlendim şimdi.

Holy Go-Nightly dedi ki...

o rus kızları yok onlar.. başıma geldiği için biliyorum mckennitt. allem eder kallem ederler istediklerini alana kadar, sonra da sap gibi bırakırlar. bizimkiler layık buna.

o yüzden gitsinler istedikleri yere.
hiç umrum değil :)

Adsız dedi ki...

erkeklere değerinden fazla değer biçip egolarını şişirenlerin yine biz kadınlar olduğu gerçeğini düşünürsek garipsenmemesi gerekir bu durum..yaptık oldu :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

erkeklerin bizi kandırması şeklinde gelişen olaylar sonucunda biz de haddinden fazla değer vererek şımarmalarına neden olduk. doğru. bu şekilde yaptık oldu.