23 Şubat 2011 Çarşamba

unicimin mimi

unicim beni mimlemiş. bana da mimlere cevap vermek düşer.

1-Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey :
umm, aslında bi çok şey var. mesela akp hükümetten hatta dünyadan elini eteğini çekerse, kendilerini arabistanda bi mağaraya falan kapatırlarsa çok şaşırırım. bi de kaddafi var artık, ölene kadar burdayım demiş. işte ona bişiler olursa falan. bi de çiçek gelirse şirkete benim adıma o zaman şoklardan şok beğenirim.

2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey :
Audrey Hepburn'lü yastık, çarşaf, poster, yüzük, t-shirt, kalem, çakmak, atkı, rimel... vs. şeyler.

3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey :
döner :) dürüm de olabilir.

4-uğurun var mı? uğurun.
hayır yok :)

5-kendine en yakıştırdığın renk :
siyah sadece siyah :) bazen de lacivert.

6-en sevdiğin takın :
semazen kolyem.

7-takıntın :
işte bu soruyu bana sormayacaktınız. hangi birini söylüyeyim ki? obsesifin allahıyım ben.

8-ben bu şarkıyı duyunca şakırım :
i'm every woman
all by myself
bi de aman yessinler yessinler şeker yessinler :P valla sırf bu yüzden kına gecelerini dolaşıyorum hep.

9-solunda ne var?
chp :P printer var

ben de bu mimi;

uyumuycam,
yusuf ile piraye,
lacrymosa
telekinesis
deep
slyvie
mckennitt
sadece umut'a havale ediyorum :)

27 yorum:

deeptone dedi ki...

hey allahım ne sevimli yazmışsın. ben de siyahçıyım. :) takıntıların, evet ya yazıyosun arada :) döner :) şunu iskender yap da anlaşalım :)

akp öle valla.

semazen kolye. çok sevdim.

aman yessinler şeker yessinler.
:)

işyerinden yazdığın için demek ki masanın solunda printer var haliyle. :) çekmecelerde ne var? :) bisküvit, kek, hazır çorba :)

eğlenceli mi. dur, çok ödül yazısı oldu. bi ara da bunu yapayım.

sen hep keyifli ol olur mu.
:)

Holy Go-Nightly dedi ki...

deep, inan iskender yedikten sonra fenalık geliyo :) midem kaldırmıyo çoğu zaman. ama kendilerini pek severim.

şu anda karşımda bir paket eti negro, çekmecemde iki fincanlık üçü bi arada (bittabi nescafe, o olmazsa içmem!) bi de eti form çubuk kraker var. bi de en alt dolapta elma kurularım var :)

allah izin verdikçe iyi olmaya çalışcam :)
çok saol.

deeptone dedi ki...

iskender ben de çok severim. ama doğru, 2-3 ayda bir ancak yiyebiliyorum. arada boşluğu pide, tavuk veya et dönerle doldurabiliyorum :)

ben de o neskafe 3 içiyorum. hatta şu anda içiyordum. negro ve o çubuk kraker evet. negro, eti miydi, ülker mi, unuttum, neyse ben de eticiyim haliyle. etinin gofredo, benim o, çay saati de var. çok güzel.

elma kuruları nasıl, anlamadım. pakette mi satılıyor.

iyi ol evet.

sen bi de düzenli ilaç alıyosun di mi.

Holy Go-Nightly dedi ki...

evet, elma kurularım pakette :)elma kurusunu iş yerinden çok sevdiğim bi abim getiriyo. rejimdeyken en ideal tatlı oluyo benim için.

eti negro. krize gircem de birazdan, normalde bisküvi ile aram yoktur.

düzenli kullandığım bi ilaç yok :)

deeptone dedi ki...

peki.
:)
yazılarında bazen gerçekten çok depresif ve obsesif kompulsif oluyon ama yorumlarında daha kendin gibisin :))) normalsin işte sen maalesef :)))

Holy Go-Nightly dedi ki...

anormal olsam daha mı sevimli olurdum :)

yazılarımı yazarken -eğer sinirliysem- çok çok çok manyak biri ortaya çıkabiliyo. sevgi böcüü, aşk kelebeği olduğum zamanlar da var deep :)

deeptone dedi ki...

hayııır.
normal olduğun için sevimlisin.
bazen depresif bazen aşk böcüğü olmak çok normal ki. ya gitsene sen :)) audrey seven kız, eşyaları alan kız, ne kadar anormal olabilir ki. :)

bi de baksana bilirsin, ortalıkta bir yığın sahte anormal var, sahte isyankar kızlar. -mış gibi yapıyorlar :) bi tişirt, dövme, piercing, iki emo gibi konuşmayla kendilerini özgün sanıyolar :)))

Holy Go-Nightly dedi ki...

galiba kendime has bi özgünlüğüm var. :)

ya bıraksana deep! artık audrey de marilyn gibi oldu olacak. sinir oluyorum.

kaç filmini izlemişler ki kendilerine bi anda idol yapabiliyolar?

deeptone dedi ki...

:) öle.
che gibi di mi.
kızlar che tişörtü şapkası giyiyor. :)))

Holy Go-Nightly dedi ki...

evet yaa..

bu nasıl bişiydir? ideolojisini bilmeyenler bile bi che tutturmuş gidiyorlar. bi hasta siempre'den haberleri vardır belki.

deeptone dedi ki...

yabancılaşma, içini boşaltma :)))

Holy Go-Nightly dedi ki...

çok komik oluyo hepsi. özentilik bence.

benim zamanımda -ki 27 yaşındayım- böyle saçma sapan şeyler yoktu. şanslı bi çocukluk ve gençlik dönemi geçirdim.

deeptone dedi ki...

:)
e bi de sen okuyan insansın.
kitap okumak öle önemli ki.

Holy Go-Nightly dedi ki...

aaa deep onlar da okuyolar :

twilight, yanmış, falan filan
vampireee :P

deeptone dedi ki...

:)küçük sırları izleyen kesim var bi de :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

aaa evet nasıl da unuttum :)

Penny Lane dedi ki...

dürüm dürüm. allahım canım çekti. iskender lafını da gördüm yorumlarda. iskendere bayılırım bayılırım. allah belaaa(error)! rdjfc:D Acıktım beeeee.

Holy Go-Nightly dedi ki...

hemen yakınlardaki kebapçıya alıyoruz seni kırmızı balonlu.

francesca mckennitt dedi ki...

Bu mim çok sevimli ya, diğerlerini bırakıp hemen bunu yapasım geldi. Teşekkür ederim :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

reca ederim mckennitt :)

deeptone dedi ki...

bişi diil holy :):):)
mimini yaptım gönderdim bileee :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

okudum ben de :)

Profösör dedi ki...

1. akp yi ve kaddafiyi bir kenara bırak. bence sana gelecek olan çiçeğe bak... (Bana "sen haklıymışsın" diyie itiraf edilen söz beni şaşırtır.)
2. Bir ağız mızıkası..
3. Çikolata
4. "16" (Aslında bu bir şifredir.
5. Mor
6. Takım yok ama anahtarlığım var. mevlana figürlü bir şilt..
7. Takıntım düzen intizam.
8. Biz her gece mehtaba çıkardık..
9. solumda annem var, sağımda eşim..


10. Teşekkür ederim. Dayanamadım..

Holy Go-Nightly dedi ki...

bana sittin sene çiçek gelmez prof. yazdım bunu da buraya.

seni mimlememişim. çok özür dilerim.

Lacrymosa dedi ki...

2 gün bilemedin 3 güne mimine cvp vericem holy bebeyim...

deeptone dedi ki...

mimin var bendeeeee.

U Yeah dedi ki...

Holy tesekkurler =) siyah ve lacivert konusu ve takintilara gelecek olursak, ayri yumurta ikiziyiz =)