7 Şubat 2011 Pazartesi

büyük günah

60 kiloyu gördüm kaç senenin üstüne. bridget jones olmak istemediğim bir zamanda onun gibi kilo almak ve bunu "ama ben yarım remeron içtim, ağzına sıçtığımın hapı böyle etti beni" diye bok atmak o ilaca bana yakışan bir şey değil. tamamiyle aç gözlülük benim ki. 

bittabi abur cuburun ve yediğim leziz ramenlerin büyük büyük katkısı var kilo almamda. 
her akşam ramenle ve türevleriyle geçen ömrümün, belli bir döneminde zayıf ama ramen yerken mutlu idim. şimdi ramensiz, "acaba ne yemesem"lerle geçen ömrümün kalanında mutsuzum. 

evet, yemek yemeden önce durup düşünüyorum. "ölümcül günahlardan biri bu holy. tut kendini kızım. kazanan sen olacaksın!" diyorum ama iradem o kadar güçsüz ki.. iradesizlik kadar kötü bir şey yok sanıyorum. 

"spor yap" diyenler pek çok. hele bir tanesi bayağı söylüyor ama dik kafalılığımın yüzü suyu hürmetine kimseyi dinlemiyorum spor konusunda. 

ben holy witch,
aslında mutlu olmam gerekiyor, dört bir tarafım sevdiğim şeylerle dolu, yemek istediklerimle..
ama yiyemiyorum.
aslında yiyorum, kendimi kandırmamalıyım! 

"aslında"ların arasında kaybolmayı sevmiyorum.

böhühühüh, yemek yemek is-te-mi-yo-rum!!!!! 

biri beni durdursun!

8 yorum:

uyumuycam dedi ki...

"spor yap" ahaha :pp

holywitch dedi ki...

pufffffff :/

sen bi baksana sözlüğe beş dakka sonra

Profösör dedi ki...

Bence beynine hükmetmelisin...

Adsız dedi ki...

O bir taneyi dinle. Spor yap. Kuşkusuz O bir tane çok müstesna ve hatta mükemmel bir insandır. Ben öyle duydum. Kusursuz bir düşünce yapısı varmış. Anonim olmak ne kadar güzelmiş. Ehah..

deep dedi ki...

ya ya boşver baharda başlarsın az yemeye hareketlenirsin.
:)

holywitch dedi ki...

@prof. beynim sürekli "ye ye ye" modunda. hükümsüz anlıcan.

@olala! anonimcim,
o bi tanesi ne kadar kendine güveni olan biriymiş.
burcu neymiş?
çekirdek çitleyerek soruyorum. tipik türk kadını gibi. nihah :P

@deep ben bu baharda obez olcam galiba :/

francesca mckennitt dedi ki...

Şey yapsana, beğendiğin birinin fotoğrafını as duvara falan. Çok zayıf olsun :) Hemen zayıflamak isteyeceksin :))

holywitch dedi ki...

sorun olur mckennitt. narsistlik gibi olcak ama kendimi pek beğeniyorum her türlü. :)))