10 Şubat 2011 Perşembe

valentine kim ki?

sevgililer günü kapitalizmin kötü bir oyunudur. evet!

ne kapitalizm be. erkek beyni nasıl da çalışıyor. anlamıyor musunuz?

önemli gün ve haftalara anlam veremeyen erkek tarafı böyle bir gün icat ediyor. neden? doğum günü, çıkma teklifi edilen gün ve vesair günleri unuttuğu zamanın telafisini böyle yapıyor. çünkü sevgililer gününü unutmasına imkan ve olanak yok. her yerde reklamlar, tüm dükkanlar kırmızı, çingeneler kırmızı gül tutuşturuyorlar zorla elinize..

nasıl unutsun adam bu kadar şeyin içinde? hem bir kırmızı gül, iki afilli laf, sevgili tav oluyor anında. erkeğimizin işine geliyor.

-ayy aşkımm!!!! hiç hatırlamayacaksın sanmıştım. (saftirik türk kızı mode on)

yerim sizin beyninizi ben! kapitalistlere de bok atmak için zaten yer arıyorduk, en güzel fırsat böylece elimize geçmiş oldu.

hemcinslerim, bence siz bu numaralara kanmayın. sevgililer günü koca bir yalandan ibaret.
st. valentine'in işi gücü yok muydu da böyle bir gün buldu?
yok canlarım yok.. bence şu saçma alışkanlıklarımızı terk etmemiz lazım.
buna da sevgililer gününü protesto etmekle ve sevgililer gününde hediyeleşmemekle başlayabiliriz..

bir de şunu düşünün. sevgililer gününde sevgiliniz yok. avm'lerde göt gibi tek başınıza geziniyorsunuz. millet gülüyor, çiçeklere boğuluyor. sizin hüznünüz tavan yapıyor. ağlamamak için kendinizi zor tutuyorsunuz. siz de istemez miydiniz sevgiliniz olsun, elinizden tutsun.. "sadece elimden tutsaydı bugün ama biri olsaydı, benim olsaydı" diyenleri de biliyorum.

yapmayalım.. bu yalanlara kanmayalım..

15 yorum:

Lacrymosa dedi ki...

st. valentine bulmamış sevgililer gününü ayol, o öldükten sonra ona ithaf etmişer o günü gibi bişidi olay, tam hatırlayamadım şimdi. kör ölünce badem gözlü olur misali...
sonra kapitalistler (dikkat bok geliyor!) bu günü de paraya çevirmeyi başarmışlar, akıllı adamlar vesselam (tam bok gibi olmadı sanki)

Holy Go-Nightly dedi ki...

aman her neyse, ben ne kendisiyle ne de ona ithaf edilmiş bi günle ilgilenmiyorum. bak şimdi adam ölüyo da arkasından niye sevgililer günü icat ediliyo? saçmalığı en başından belli.

bence kapitalistlerden çok erkeklerin kadınlara "bi gün yeter aga bunlara" demesiyle beraber hortlamış, uyanıklar da "bugünü en iyi kırmızı gül kotarır. yüklenin güllere aq" demişler.
kaynak : sevgili hayal gücüm

erkek egemenliği altında bu dünyada yaşayamayız. bişiler yapmak lazım.

Adsız dedi ki...

ya ben ne yapayım? karım metresim, cantimetresim, desimetresim :))))))

Lacrymosa dedi ki...

@holywitch: ben yıllardır ne için bas bas bağırıyorum boolum! ataerkilliği veyahut anaerkilliği çökertmek için bi sistem geliştirmemiz gerek, ama nası bişey?

Holy Go-Nightly dedi ki...

@toprak paşa paşa hediye alcaksın. hem cinslerinin cinsliği işte :)

@lacry en kısa sürede bi toplantı yapıyoruz.

uyumuycam dedi ki...

sevgililer gunu muhabbetine başladık mı bu yıl da? ben oturma eylemi yapmayı düşünüyorum.. bi zamanlar sevgilim varken de (çok eskiden :p) kutlamazdım.. kutlayanı da sevmem..

avm'de göt gibi tek başıma gezmemem için benle gezer misin o gün holy :pp

Holy Go-Nightly dedi ki...

ben de başlamak istemezdim ama geldi geliyo işte. ben bi kere kutladım sevgililer gününü, onda da istediğim kırmızı gülleri görmeyince daha da kutlamamaya yemin ettim :P

gel bebeğim benim gezelim, gülelim..

Profösör dedi ki...

enim sevgilim yok. Olmasın da.

Holy Go-Nightly dedi ki...

niye olmasın prof.

Profösör dedi ki...

Biz bakıştık, sonra nişanlandık, sonra da evlendik. özeti budur.

Holy Go-Nightly dedi ki...

allah mutlu mesut etsin o zaman :)

Sorunkimde dedi ki...

Bence bu akımı;canı sıkılmasın diye Türkiye'ye karısı Holly için getiren Hıncal Uluç'u taşlayalım ya da yine 21 lik bi hatun bulalım komplekse sokalım :))

Holy Go-Nightly dedi ki...

bence ironiden anlamayanları taşlayalım :) belki dünya temizlenir.

herkesin doğrusu kendine..

Adsız dedi ki...

Bence tüm sevgilileri öldürelim.

Şaka, şaka, yapmayalım...

Sevgililer günü, aslında gayet eğlenceli br gündür dostlar. En azından ben her 14 Şubat'ta çok eğlenirim. Çünkü etrafta yanındkai sevgilisine şebeklik yapmak için binbir takla atan hemcinslerimi, onların yanında kendini bir günlüğüne de olsa prenses gibi hissetmek için zorlayan cins-i latifleri gördükçe, onların yapışıklıklarına şahit olunca ve dahası hadi bunlar neyse de tek başına yürüdükleri caddelerde hiçbir zaman kafasını akldırmayan kadınların bile "acaba bana da gül veren biri olur mu?" beklentisiyle hep etrafı kolaşan ederek ve akrşıdan gelen eli yüzü bir parça düzgün erkeklerin yüzlerini tarayarak dolaştıklaırnı görmek, gözlemlemek ve bunları hafızaya kaydetmek kadar eğlenceli bir deneyim olamaz.

Sırf bu yüzden 14 Şubat'larda dışarıda olmak çok keyif veriyor. Bu yıl da isterdim ancak hem hava soğuk geçen yılkinden hem de pazartesi olduğundan Dizel var tv.'de. Açıkçası Dizel'den önemli deği St. Valentin'in zımbırtısı.

Sevgiler, mutluluklar. Öperim bebek...

Holy Go-Nightly dedi ki...

hıı dizel evet.

dizel başlayınca duran bir dünya..

vay beeee :P

ehah ^-^