12 Şubat 2011 Cumartesi

gece yarısı saplantıları

pofffff

sıkıntıdan yedikçe yiyesi geliyor insanın. neye sıkılıyorum? rejimde olmaktan mesela çok sıkıldım. küfür üstüne küfür ederek yemek yemek dürtümü yok etmeye çalışıyorum. eğer yapamazsam açıyorum bir soda kafaya dikiyorum. bunun dışında tüm öğlen boyunca uyuduğum, çok pardon sızdığım için şimdi uyuyamıyorum. halbuse, yarına dinç olmam gerek. eheheheh sevgililer gününü bir gün önceden kutlamaya gidiyorum :P  ^_^

yok be, ne kutlaması? deliye her gün bayram!

bugün rejimime ve benden büyük başarı bekleyen insanlara ihanet ettim. sabahın köründe bir porsiyon su böreğini mideye indirdim. çok utanıyorum Tanrım.
ama iyi tarafından bakarsak, çikolata yemiyorum. uyduruk, tatlandırıcı ile tatlandırılmış, rejim yapanlara yönelik olan patlak matlak, çikolata tarzı, kayısılı ve şeftali bir şeyler yedim. sadece 90 kalori. kalori hesabı yapmayı sevmiyorum. insanı bunalıma sürüklüyor.

karadeniz kadının kaderidir bu. iri kemikli olmak.
-ama tatlım, sen şişman değilsin. iri kemiklisin..

bu monolog hasbelkader yaşanıyor kilo mevzu açılınca. karadeniz kadını olmayı bu yüzden sevmiyorum. ya o değil de benim annem de karadeniz kadını ama son derece zayıf, kemikleri de iri değil. o zaman niçin genelleme yapıyoruz? ya da niçin bir şeyleri bir şeylere yakıştırırak zayıflıklarımızı örtmeye, karşımızdakine gaz vermeye çabalıyoruz? şişmansam şişmanım yani ne edeyim? kendimi köprüden mi atayım? beni böyle sevin lan!

galatasaray store maceramı anlatmazsam şuracıkta bayılırım. metroport avm'deki galatasaray store'a ikinci gidişim oldu bugün. ilkinde çok alıcı gözüyle bakmamıştım, çünkü yorgundum. iş çıkışı alışveriş yapmak zor geliyor. öhüm, girdik neyse, bir şeyler bakındık, alışveriş yaptık arkadaşımla. sonra kasada duran çocuğa, tam işlem yaparken "pardon, siz galatasaraylı mısınız?" diye soruverdim. ahahahah sormasaymışım keşke, ölümün soğuk nefesini ensemde hissettim. o ne "evet"ti bee! yanındaki kız da hemen lapin gibi atladı "evettt" diye. sanırsın analarına küfrettim.

karnım aç. aslında aç değil de hani böyle canınız bir şeyler ister ya. ne bileyim cips olur, çerez olur, bira olur, şarap olur.. ama yok, artık alkol falan almam. bilinçaltımı ortalığa saçtıktan sonra toplaması zor oluyor. ne dediğimi bilmiyorum.
canım bir şeyler yemek istiyor.

tut kendimi holy, tut...

4 yorum:

U Yeah dedi ki...

holy yulafli biskuvi cok tok tutuyor tadi da guzel kepekliden iyidir.

Holy Go-Nightly dedi ki...

umut,

tadı çikolata gibi olan bişi olsun :(

francesca mckennitt dedi ki...

Metroport avm lafını duyunca beynimin arka fonunda birden Bülent Ortaçgil çalmaya başladı en Eylül Akşamı'ndan :) Dünya ne küçük di mi diyesim geldi ama klasik geyiklere girmeyeyim hadi.

Holy Go-Nightly dedi ki...

@mckennitt yoksa yoksa??? :))

@prof. sizin de kandiliniz mübarek olsun. birazdan yazınızı okuyacağım.