28 Şubat 2011 Pazartesi

annea! boğazlarım ağrıyo!

kendimle çok övünürüm "kolay hasta olmam" diye.

ama diğer taraftan da kendime hastalık yakıştırmayı da pek severim.

göğsüm ağrısa "meme kanseriyim :(", iki gün tuvalete gidemesem "barsak kanseriyim :'(" gibi çeşitli hastalıkları olan biriyim. bunu, thunderbolt ile görüştüm ve obsesifliğimin küçük bir parçası olduğunu, çok mühim olmadığını söyledi. mühim görseydi muhtemelen başka bir yolla halledecekti rahatsızlığımı.

cumadan beri boğazlarım ağrıyor.
benim iki boğazım var. çanakkale ve bering olmak üzere.

o gün, çanakkale boğazım çok kötü ağrıyordu. sanıyorum ki ingiliz donanmaları geçmek istedi ama bademciklerim izin vermeyerek kendilerini şişirdikçe şişirdiler.
ben uyuyordum.

düşman uyumaz halbuki değil mi?
değil işte.

sonra, oradan geçiş yolu bulamayan mikrop donanmaları, bering boğazıma daldılar ve sonuç GÜMMMMM.
artık şişen bademciklerim, sürekli akıntı halinde gelen b...mımla savaşa dahil edildik.

öksürüğüm adeta bir fırtına. gözlerim, patlayan hapşırık bombalarından kıpkırmızı oldu.
ilk yardımlar devam etmekte.
bu savaş nereye kadar devam edecek bilemiyorum ama yenilen biz olmayacağız!!!

holy'nin öksürükle imtihanı
28,02,2011

5 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi hastayken bile güldürdün beni witch :)
Geçmiş olsun. Düzel bir an önce.

Holy Go-Nightly dedi ki...

teşekkür ederim mckennitt :)))

deeptone dedi ki...

kikir kikir geçmiş olsun.
:)

Mia Wallace dedi ki...

alemsinn holyy :) ve geçmiş olsunn canım en kısa zamanda iyileş!

Holy Go-Nightly dedi ki...

deep ve mia :) teşekkür ederim :)