28 Ekim 2010 Perşembe

hepimiz lilithiz

"ayna ayna söyle bana, benden güzeli var mı bu dünyada?" 
"var kraliçem" 
"neeeeeeeeeeeeeeeeeee" 
lilith
ya ya, işte böyle. her gün bu tür şeyler tüm kadınların aklından geçiyor. o ne giymiş, kimin sevgilisi yakışıklıymış, nereye gitmiş, nereden alışveriş etmiş falan filan. ben böyle konulara yemin ediyorum gelemiyorum. sevmiyorum. ama moda ve makyaj bloglarını da takip etmeden duramıyorum orası apayrı :)

benim de yaptığım ve yeni fark ettiğim bir şey dikkatimi çekti. kadınlar, nerede olurlarsa olsunlar, ayna ya da benzeri bir şey gördükleri zaman kendilerini izlemekten büyük bir zevk alıyorlar. mesela biriyle konuşuyorsun, karşında ayna var. karşınızdaki kişi yemeyip içmeyip vır vır konuşurken siz aynaya bakıyorsunuz. çünkü kendinizi bildiğiniz halde, o anki durumunuzu merak ettiğiniz için bakıyorsunuz. ve evet, zevkin, orgazmın doruk noktasındasınız! sizi oradan indirebilmek namümkün. karşınızdaki salak değil, kadın ya da erkek anlıyor durumunuzu. 

-sen nereye bakıyosun?!?!?!?!
-hiç!!! (hass....)

şimdi aynı otu ben de yiyorum dedim. sokakta bile, arabaların yanından geçerken araba camından yansıyan görüntüme bakıyorum. bakıyorum tipim kaymış mı, nolmuşum, saçım dağınık mı? çok mu önemli? kattiyen! amaç kendimi birilerine beğendirmek değil. kendi güzelliğimi görüp onunla tatmin olmak. zaten sokaktan geçen adamlara karşı büyük bir kinim var. adam görsem on metre öteden yürürüm. ne biliyim, böyle garip takıntılı, obsesif biriyim işte. 

şimdi buradan çıkaracağımız sonuç, tüm kadınlar lilithtir, lilith kalacaktır. bunun ismi lilith sendromudur. 

lilith için kısa bir bilgi size. şu linke bir göz atmanızı tavsiye ediyorum : http://tr.wikipedia.org/wiki/Lilith 

..........

ben lilithim, lilithim, o lalalalallala

thunderbolt, lilithlik bir yanım var mı allasen? söylesene? 
çok mu güzelim? tüm erkekleri baştan çıkarabileceğimi mi düşünüyorum?
bilinçaltıma sen iniyorsun, bir başkası bilmiyor sırlarımı!
biliyorsun bazı dürtülerim sıfır! ama onlar sıfır olduğu halde ben nasıl kendime bu kadar aşığım?
birileri bana aşık olmadığı için mi?
offffff anlat bana n'olur!

lilithvari holy

7 yorum:

springoss dedi ki...

Kova burcu karısı olduğun için olmasın? :P

girl with the red balloon dedi ki...

Enee kova burcu karıları kendilerine mi aşık oluyorlar. annem de mi öyle de bana mı belli etmiyor acaba dleöc:D

holywitch dedi ki...

hayır bayanlar :)
her kadın -değilim- dese de kendine aşıktır. :))

lacrymosa dedi ki...

Lilithleştiremediklerimizden misiniz?

holywitch dedi ki...

sanıyorum springoss öle lacry

Melike dedi ki...

içimde olup bitenler ne derece dışımda derim bazen, sırf ondan bakarım. bazen de saçım, makyajım falan deyip bakarım. bazen yine bakarım ama bilmem sebebini :)

holywitch dedi ki...

sebep : lilith sendromu :)