16 Ekim 2010 Cumartesi

yemeğin zamanı olmaz

eheheheh

bugün gittiğim doktorum beni yanlış anladı. "vücudum da en sinir olduğum yer göbeğim" demeye çalışırken o, en güzelini göbeğim sandı. hayır hayır hayır..

3 aylık hamile gibi göbeğim var. yemek yiyince ne hale geldiğini düşünebiliyor musunuz?

korkunç, vahşet, acı, sürrealist bir tablo oluşuyor.

küp göbek, küp surat, küp yanak, küp el parmakları, küp ama uzun ya da az biraz uzun bacaklar...

abartmıyorum, öyleyim. bunun neredeyse her akşam yediğim ramenlerle ya da her sabah yediğim kepekli poğaçalarla ilgisi olduğunu da ayrıca düşünmüyorum. yoktur, yani olmaması gerekiyor. hamur olmadan yaşanmaz yaaa. üç beyazdan uzak kalamıyorum ne yazık ki. ve en kötü beyazı, en hain beyazı da çok seviyorum. hatta onunla yapılan herşeye aşığım. seviyorum. özellikle poğaçalara..
el emeklerim, göz nurlarım benim

poğaça peynirli olacak. ağızda dağılacak. pastane poğaçası gibi değil. ev yapımı, sıcacık, mis kokulu... yanında tavşan kanı çay... yaa ben çay sevmiyorum ama poğaça çaysız olmaz. olamaz.

bu ikilinin yanında bir de ıslak kek oldu mu.. üffff. tatlı niyetine..
en iyi yapabildiğim kek ıslak kek olunca araya giriyor işte böyle. :)

karnım acıktı sanırım. sandviç yapmaya gidiyorum ben. iyi geceler hepinize..

..........
thunderbolt, bi dilim daha ister misin?


çocuk sevmememin bu kadar çok hoşuna gideceğini bilmezdim doğrusu :) neyse...


bak bugün yine izledim frijiti :) aslında frijit değil de ismi uzun olunca yazmak gelmedi içimden. asıl frijit olan benim. hıhı evet. sen de dedin bunu saygıdeğer thunderbolt. 


mark darcy'i bence psikologlar, sosyologlar falan tez konusu olarak yazmalılar. hakkaten diyorum. böyle biri yeryüzünde var mıdır? yoktur. 


bak aklıma ne geldi? erkekler için "salaktır" dediğim zaman "doğru" demiştin. yine düşünüyorum ve yine salak olduklarına kanaat getiriyorum. bazılarını tenzih ediyorum tabi ki. sığ düşünüyorlar, aşk meşk önemli değil, evlenip barklanmaktan korkuyorlar. korktukları zaman senden vazgeçiyorlar. vazgeçtikleri zaman anlıyorsun ki zaten seni sevmemiş, çıkar ilişkiniz varmış. bencil ve salaklar. evet. 


bi dilim daha yemeyeceğine emin misin?
peki


iyi geceler..


holy

3 yorum:

Alice dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Alice dedi ki...

ben de aynı durumdayım!
iyice semirdim.
saat sabahın 3,5'u ve az önce eşimle dışardan geldik, utanmadan bi de bu saatte kokoreç yedim :(
yok yok!
yarın bi defter alıp her yediğimi tek tek yazıcam ve diyete başlıycam artık :( çok üzülüyorum yaaa işin kötü yanı üzüldükçe daha çok yemek istiyorum :(
poğaça konusunda kesinlikle hemfikirim seninle :) her kelimesine katılıyorum :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

unicim :)
yemek yememek için yazıyı bitirdiğim vakit kalkıp hemen yattım :) ama bugün bu poğaça yapmayacağım anlamına gelmiyo :) iki tepsi yapacam :) var ya midem çöp kutusu haline geldi, ne bulursam yiyorum sonra da üzülüyorum. keşkelere gark oluyorum. biraz durdurmak lazım kendimizi :)