23 Ekim 2010 Cumartesi

teşekkür ediyorum. beni sizler delirttiniz!

üstünde kemik desenli sabahlığımla yazıyorum bu yazıyı. bir köpek görse beni "yuppuuu kemik yuvası lan bu, saldırın saldırın saldırın.. ananızın hakkı için saldırın!" falan deyip saldıracak gibi. kendimi böyle hissediyorum. 

bunalım mode on değilim halbuse. yani, yani öyle biraz. yalan söyleyemem. ama kendimden kaynaklanmıyor bu sorun. sorun çevrem. patron, arkadaş, minibüs yolcuları, alışveriş merkezi güzelleri, falan filan işte. 

açık açık size biri;
"yanlış yapacaksın yine :)" deyip sırıtıyorsa ve özgüveninizi alıp götürüyorsa bu sizin sorununuz değildir. onun kendine olan güvensizliğidir. ne ekerse onu biçer halbuki. sizden, ona inat edip işi daha iyi yapmanızı bekler. özgüven sömürücüsüdür o. 

öz güvenim çoğu zaman yok gibiydi. teee eskidendi bu. aman kimse kırılmasın, aman bir laf duymayım diye kendimi paramparça ediyor ve her boku kafama takıyordum. şimdi geçti o günler. karşımdaki beni sinir mi etti? koyuyorum lafı. hiç bir tarafıma takmıyorum. ama 26 senede şu zaman öncesinde aldığım yaraları nasıl sarabilirim? birilerine laf koya koya, birilerinin canını yaka yaka. özür dilerim ama yapacağım ve de yapıyorum bunu.

hiç bir mazeret kabul edemez oldum. yani ben hala şu halimle önemseyebiliyorsam bir takım şahısları önemsenmeyi beklemem sizce doğru değil mi? ha, önemsemiyorsa bir tarafımdan aşşşaa kasımpaşa düsturunu benimsemiş olduğumdan ötürü takılmam. ama rahatsız da ederim. sorun değil. 

nasıl mutlu olacaksam o şekilde yaşamayı tercih ediyorum. siz de yapın güzel oluyor. 

........
seni bugün görmem lazım thunderbolt! 

"çevrendekileri sevmiyor olabilirsin, değiştiremezsin. o yüzden mutlu olmaya bak bu şekilde" dedin. he öyle valla. delirttiler beni. öz güvensiz insanlar mı istersin, son dakikaya iş bırakıp beni krizlere sokanlar mı istersin, kafasının dikine gidip beni dinlemeyenler mi istersin, minibüste bacaklarını gere gere oturan ve cehenneme gidince o apış arası yanacak olan herifler mi istersin...

he thunderbolt he.. ben bu tür insancıklarla mutlu olmaya çalışıyorum. evet, ne yazık ki değiştiremeyeceğim bunları. mutluyum bunlarla. hepsini ayrı ayrı seviyorum. bazılarını daha fazla seviyorum. öldürecek, işkence edecek kadar =) adeta bir meleğim onlarla.. iyilik meleği, dualar ediyorum onlara.

onlar bunu hak ediyor çünkü değil mi? :)

seni seven kızın
holy 

2 yorum:

Alice dedi ki...

holycim sana blog ödülü gönderdim benim sayfadan bakabilirsin :) sevgiler.

Holy Go-Nightly dedi ki...

unicim :)) çok mutlu oldum çok teşekkür ederim :) ilk ödülüm ve senden gelmesi beni ayrıca daha da mutlu etti :)

güne güzel başlattığın için ayrıca ayrı bir teşekkür sana :)